به نظر می رسید که این ساعت از هیچ جا سرچشمه نمی گیرد ، خلاقیتی است که توسط ذهن کثیف یک پسر کلاس ششم تصور شده است و به نوعی مستقیماً روی مچ دست دریک شکل گرفته است.

به نظر می رسد تماشای ساعت ریچارد میل MM 69 که رپر در پلی آف NBA در بازی 2019 پوشیده بود ، از شیوه مدرن سکستینگ استفاده می کرد: از سه پانل برای نمایش ترکیبی تصادفی از کلمات استفاده می کند که هرگز نباید قبل از نیمه شب بر زبان بیاورد.

با آمدن سریع ، ساعت ناپدید شد ، امیدوارم جایی که زیر تشک بود تعبیه شده باشد. و سپس امسال دوباره روی مچ دست تراویس اسکات ظاهر شد. و سپس جنگنده MMA کانر مک گرگور قطعه ای از Jacob & Co. را نشان داد.

که بیش از 2 میلیون دلار هزینه دارد و شامل یک صحنه پنهان از یک زن و مرد در یک لحظه بسیار خصوصی است. ناگهان ساعت جنسی همه جا را فرا گرفت. اما در حالی که به نظر می رسد این ساعت ها اختراع تلخ قرن 21 هستند ، تاریخچه ای طولانی برای این قطعات وجود دارد.

هر ساعتی که صحنه های اروتیک را نشان می دهد یا از مکانیسم های فنی برای نشان دادن برخورد مردم با زشتی ها استفاده می کند ، از نظر فنی به عنوان "ساعت اروتیک" شناخته می شود. این ایده به قرن 17 باز می گردد.

روند تماشای نمایش داده شده در "کمپ تابستانی میلیاردرها"

ساعتهای وابسته به عشق شهوانی اغلب دارای تصاویر جنسی ایستا یا چهره های متحرک واقعی هستند که از ساعت استفاده می کنند و به نظر می رسد با فشار یک دکمه در واقع در حال انجام این کار هستند.

و در حالی که به نظر می رسد بیش از هر چیز برای استفاده خصوصی طراحی شده اند ، اغلب توسط اشراف خریداری شده اند تا به عنوان ترفندهای مهمانی ظاهر شوند. نلسون لوسرو ، معاون فروش ایالات متحده در اولیس ناردین می گوید: "این واقعا بیش از هر چیز برای سرگرمی بود."

نوع تفریحات بسته به منطقه متفاوت است. در انگلستان ، جایی که کلیسای کاتولیک اخم شدید خود را بر روی این قطعات تحریک آمیز نشان می داد ، اغلب از آنها برای طنز استفاده می شد: نشان دادن اسقف ها و راهبه های همسو راهی برای این افراد بود که بدن محافظه کار محافظه کار را تغییر دهند.

در فرانسه نسبتاً بازتر ، این قطعات بسیار ساده تر بودند - صحنه هایی که در ساعتهای جنسی وجود داشت بیشتر از طنز هنری بود. با این حال ، همه این قطعات برای مصارف عمومی نبود.

لوسرو می گوید افرادی که می توانند از عهده خرید این نوع محصولات برآیند ، کارهایی را بر اساس علایق خاص خود انجام می دهند ، خواه معشوقه ، همسر یا هر چیز دیگری باشد. غالباً مردان بلند مرتبه ای که برای خدمت سربازی می رفتند-سالها در یک زمان می رفتند-نقاشی های سکسی را در ساعت های جیبی خود قرار می دادند تا در لحظات تنهایی بیرون بیایند.

این تاریخ طولانی و مبهم ساعت های اروتیک است که امروزه مارک ها به عنوان دلیل برای ادامه این سنت ذکر می کنند. طراحی اروتیک یکی از عناصری بود که نام تجاری Ulysse Nardin پس از "بحران کوارتز" صنعت ساعت سازی را در دهه 70 نابود کرد.

 در طول این مدت ، بسیاری از مارک های ساعت تلاش کردند تا راه های جدیدی را برای تمایز خود از ساعت های کوارتز جدید و بی نهایت مقرون به صرفه تشخیص دهند.


Ulysse Nardin در این دوران ضربه شدیدی خورد و سرانجام توسط گروهی از سرمایه گذاران که قصد بازسازی خانه را در اوایل دهه 80 داشتند ، خریداری شد. لوسرو می گوید: "یکی از قطعاتی که ما برای احیای شرکت پیشنهاد دادیم مهاجم ساعت اروتیک بود."

اولیس ناردین در این تفکر تنها نبود. ساعتهای بلانکپین در قسمت جلویی و مهمانی کالیگولان در پشت تجاری است. یک مثال از Chopard را می توان به طور مشابه در محل کار پوشید بدون اینکه کسی به صحنه بدی در پشت مشکوک باشد.

برخی از این قطعات به وضوح مطابق سنت بریتانیایی در سیخ کشیدن افراد صاحب قدرت بودند - مانند کاریکاتورهای سیاسی بسیار گران قیمت و پوشیدنی.

ساون اندرسن ، ساعت ساز ، قطعه ای را در اختیار بیل کلینتون قرار داد که با مونیکا لوینسکی و…

 مانند بسیاری از کمدی های آن زمان ، این قطعات طنزآمیز اغلب شوکه کننده بودند و توهین آمیز ، ناپسند و اغلب زن ستیزانه بودند. برخی استدلال می کنند که ساعتهای اروتیک به طور کلی باعث جمع آوری ساعت می شود ، سرگرمی ای که قبلاً به مردان اشاره شده است ، حتی بیشتر به باشگاه پسران.

قطعاتی که تقریباً در همه دنیا دارای زوج های جنس نژاد و دگرجنس گرا هستند ، مطمئناً نمی توان آنها را فراگیر نامید.