کنفرانس Sun Valley پس از یک وقفه همه گیر یک ساله ، هفته گذشته در آیداهو آغاز شد. همانطور که مشخص است ، "اردوی تابستانی برای میلیاردرها" تیتان های صنعت را جمع می کند تا معاملات را انجام دهند و مهمترین مسائل زمانه خود را حل کنند ، مانند: چگونه می توانیم جف بزوس را نیز به فضا بکشیم؟ و علی رغم ثروت بسیار زیاد حاضران ، این مد اغلب متروک است: این مردان (عمدتا) معمولاً بدترین انگیزه های لباس غیر رسمی خود را ارائه می دهند. هرچند خبر خوبی برای ما: تی شرت ها ، لباس های هودی ، شلوارک و کت های پف دار اغلب با ساعت های بسیار گران قیمت ست می شوند.

این ساعتهای مردانه بسیار گران قیمت محصول یک محیط نسبتاً منحصر به فرد هستند. در دره خورشید ، شرکت کنندگان لباس یک جلسه کاری ، یک مکان سهامداران در Mad Money یا حتی یک شب بیرون رفتن برای خوردن غذای گران قیمت و همراه با موچین را نمی پوشند.

 

در عوض ، آنها برای یک کار بسیار شدیدتر لباس می پوشند: سازگاری با همکاران میلیاردر خود و تحت تأثیر قرار دادن آنها. (در گذشته ، هیچ چیز بزرگتری از خورشید دره خورشید وجود نداشته است. کنفرانس North Face. به گفته NPR ، کت های آرمدار برای نسخه های قبلی ساخته است.

 

انتظار می رود تعداد زیادی ساعت مچی از نوع توربو از مارک هایی مانند Richard Mille - آنهایی که به عنوان مصافحه میلیاردر شناخته می شوند - را ببینید ، واقعیت زمین بسیار متفاوت بود. این روندهای ساعت مچی است که امسال مشاهده کردیم.

 

Seiko Mini Turtle: آیا این نسل جدید SKX007 است؟

 

ساعتهای نمایش داده شده در اردوی تابستانی میلیاردرها با روندهایی که در جامعه جمع آوری کالا مشاهده کرده ایم مطابقت دارد. یک مثال برجسته: چاک رابینز ، مدیرعامل سیسکو ، علی رغم پوشیدن یکی از ساعت هایی که انتظار دارید در یک رویداد مانند این ببینید ، ایستاد.

 

رابینز در Patek Philippe Calatrava ، یکی از بهترین و ظریف ترین ساعت های جهان به تصویر کشیده شده است. این ساده ، لباس پوشیده و پرزرق و برق است - یک قطعه لوکس آرام که با لباس های کشمشی Loro Piana و لباس های Brunello Cucinelli به خوبی بازی می کند - و از لحاظ تئوری ، ساعت مچی تاجران نهایی ثروتمند است.

 

اما رابینز تنها مردی بود که ساعت را به تن می کرد - و اصلاً تنها تنها افرادی بود که ساعت لباس می پوشید.

 

فقط مدیر عامل شرکت نتفلیکس Ted Sarandos’s Glashütte Senator Observer از نظر میزان لباس مقایسه کرد. حتی تک کارتیه به نمایش درآمده متعلق به ژنرال بازنشسته ارتش دیوید پترائوس ، درایو با الهام از رانندگی (و نه چندان ظریف نامگذاری شده) برند بود.

 

تفاوت می بند 4 گلوبال و چینی

 

Casual Is King است

اگرچه تعداد زیادی از بازیکنان Robbins’s Calatrava زیاد نبودند ، اما Patek Philippe دیگری بیش از یک بار در دره Sun ظاهر شد. جفری کاتزنبرگ ، رئیس سابق دیزنی و پادشاه احتمالی Quibi ، و Adrien Nussenbaum ، بنیانگذار میراکل ، با عجیب ترین ساعت در فروشگاه Patek Philippe دیده می شوند: Aquanaut.

 

پاتک پس از موفقیت در ناتیلوس که از قبل لباس پوشیده بود ، Aquanaut را در سال 1997 به بازار عرضه کرد تا از مشتری ای که می خواست ساعت مچی لوکس با لباس های ژاکت لوکس خود بپوشد ، درخواست تجدید نظر کند. و به طور متناقضی ، تعداد کمی از ساعت ها در میان لرزش های گاه به گاه در جمع میلیاردرهای Sun Sun ، منطقی ترند.

 

فقط آبشارها هم نبودند. مایکل فوکس ، مدیرعامل Comfort Revolution ، یک Royal Oak مانند اتومبیل اسپرت را پوشیده بود. نسخه سهام آن ساعت قبلاً کج شده است. و Fux’s دارای یک تاچیمتر ، عارضه شلوغی است که از ساعتهای خلبان گرفته شده و تعداد زیادی صفحه زیر است.

 

عظیم بیمه ایوان گرینبرگ از رولکس اکسپلورر II با نام تجاری جدید استفاده کرد - ساعتی که برای اسپلنکینگ طراحی شده است. Zander Lurie ، مدیر عامل شرکت Momentive (که قبلاً SurveyMonkey نامیده می شد) ، یک IWC Pilot’s Watch کاملاً سیاه را انتخاب کرد - با توجه به جت های خصوصی 90 به علاوه که هفته گذشته در Sun Sun لمس کردند ، قطعه ای بدون طنین نیست.

 

تعداد زیادی ساعت زیبا در دره خورشید وجود داشت ، اما نماد نهایی وضعیت هواشناسی کنفرانس چیزی فوق العاده مقرون به صرفه بود - یا حتی بهتر از این ، بدون ساعت.

 

جالب توجه ترین نکته در مورد این عکس از بیل گیتس و ایوان گرینبرگ که از طریق چمن عبور می کنند این است که گرینبرگ برای رولکس می رود ، گیتس راضی است که یکی از ساعت های امضا شده خود را از کاسیو به تن کند.

 

در همین حال ، تیم کوک ، مدیر عامل شرکت اپل ، و همچنین جف لاوسون ، مدیر عامل Twilio و رابرت ریچر ، معاون معاون پیشین سیا ، از یک ساعت اپل استفاده کردند. مارک زاکربرگ اصلاً ساعت نمی پوشید!

 

کوک ، زاک و گیتس همچنان این ایده را تأمین می کنند که تجار بزرگ برای تأیید وضعیت خود نیازی به یک ساعت مچی عالی ندارند. نیازی به بررسی مچ دست نیست تا بدانید این افراد در چه رتبه ای در لیست Forbes قرار دارند.

 

در حقیقت ، به نظر می رسد فرار از یک ساعت گران قیمت قصد دارد نوع دیگری از پیام را در مورد عمل گرایی صرفه جو اربابان الیگارشی ما ارسال کند. از این طریق ، اردوی تابستانی میلیاردرها تفاوتی با اردوی تابستانی معمولی ندارد: بچه های خونسرد همیشه راهی برای جدا شدن از خود پیدا می کنند.