برخی از افراد وقتی کشف فرقه آنها رایج می شود-مانند زمانی که لباس های سوپریم لیگ بزرگ شد یا وقتی خواننده رپ ایندی Saweetie با وارنر رکوردز قرارداد بست-نفرت دارند ، اما نه من. هنگامی که OXO اعلام کرد که در حال راه اندازی یک سری از وسایل آشپزخانه است که مخصوص کمپینگ طراحی شده است ، من خودم را به خاطر این که از فرزندان اولیه بودم پذیرفتم.

حداقل برای یک دهه ، من چوب پنبه گارسون Good Grips را در کیت آشپزخانه اردوگاهم گنجانده ام. در حال حاضر ، OXO می خواهد همه مسافران بدانند که ابزار آشپزی معروف و بادوام این شرکت سزاوار جایی در آشپزخانه بیرونی آنها است. و به آن می گویم: همه سوار بر گروه!

برای تابستان 2021 ، OXO یک سری از 10 ابزار آشپزخانه را که شامل مجموعه جدید OXO Outdoor است ، عرضه کرد. اقلام شامل Campgrounds French Press (24.95 دلار) ، دو عدد اسکرابر (یکی از سیلیکون و یک برس مخصوص چدن) ، یک ست بطری فشرده (9.95 دلار) ، یک چاقوی سرآشپز 8 اینچی (14.95 دلار) ، سطح ثابت تخته برش (11.95 دلار) ، قوطی بازکن (14.95 دلار) و طیف وسیعی از ظروف - برخی از آنها از سیلیکون ساخته شده اند و برخی دیگر از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.

در ابتدا ، من تعجب کردم که چرا این شرکت احساس کرد که لازم است محصولات فوق العاده خود را "خارج از منزل" معرفی کند. دستگاه بازکن و قوطی پنکیک که من معمولاً در اردوگاه استفاده می کنم فقط قطعات معمولی آشپزخانه است که از فروشگاه های لوازم خانگی خریداری کرده ام و با سقف یا بدون سقف عملکرد خوبی دارند. اما شما فقط باید در مورد اولین نوآوری OXO بدانید - یک پوست کنده سبزیجات که بنیانگذار شرکت سام فاربر برای همسرش طراحی کرده بود ، که آرتروز آن باعث می شد دسته ای محکم تر و گیراتر داشته باشید. همانطور که معلوم است ، این ویژگی ها برای آشپزهای کمپ که دستان آنها از لکه های کرم ضد آفتاب لغزنده است نیز جذاب است.

در ابتدا ، من چاقوی OXO Outdoor 8 ″ Chef’s Cheath’s with Sheath (14.95 دلار) را آزمایش کردم ، که به من ثابت کرد که برخی از ابزارهای اصلی آشپزخانه قطعاً از نمای بیرونی سود می برند. این تیغه از جنس استنلس استیل دارای روکش پلی پروپیلن است که آن را تیز نگه می دارد و مانع از سوراخ شدن چیزهای دیگر می شود (مانند انگشتان دست من وقتی برای کشیدن آن به کشوی آشپزخانه RV خود می رسم).

مری اوگوشویتز ، سخنگوی OXO می گوید: "در تحقیقات خود ، ما شاهد کمپینگ هایی بودیم که چاقوها را با فویل حلبی می پیچیدند یا غلاف های مقوایی خود را ایجاد می کردند." بنابراین ، هنگامی که شرکت این محصول اساسی را برای کمپینگ مجدداً مورد بازبینی قرار داد ، او توضیح می دهد: "ما می دانستیم که افزودن چیزی که قابل اعتماد و با دوام باشد مهم است تا بتوان آن را با اطمینان بسته بندی کرد ، مهم است."

این غلاف یک افزودنی ساده اما درخشان به یک چاقو است که برای استفاده در فضای باز طراحی شده است ، زیرا من یک چاقوی سنگین و حجیم را در کمپپر حمل نمی کنم - فقط چاقوی خود را در جعبه ای پر از وسایل دیگر می ریزم. غلاف حتی به من اجازه می دهد این چاقو را بدون ترس از برش تیغه روی پارچه ، داخل یک تکه پیک نیک بریزم. همچنین به طرز خارق العاده ای تیز است (و طی چند هفته استفاده به همین صورت باقی مانده است) و مانند همه اقلام OXO ، دستگیره در دست من محکم و محکم است.

من همچنین شیشه برقی + قابلمه OXO Outdoor Pans (5.95 دلار) را می پرستم ، یک قطعه سیلیکون سفت به اندازه کف دست که در آشپزخانه اردوگاه اصلی من تبدیل شده است. من از آن برای از بین بردن خمیر باقی مانده پنکیک یا سس اسپاگتی قبل از شستن قابلمه استفاده می کنم (قبل از تمیز کردن باعث می شود آب شستشو من بیشتر دوام بیاورد ، که در صورت کمبود شیرآلات مفید است). اسکریپ نیز غذاهای پوسته دار را برمی دارد و اسفنج های ظرف را منسوخ می کند (و من از خداحافظی با آن لنت های غیربهداشتی بسیار خوشحالم).

برپایی دیگر Campgrounds French Press (24.95 دلار) است. مدل سازی شده از قهوه ساز OXO’s Venture French Press ، Campgrounds دارای رنگبندی قرمز و خاکستری شاد است که از براق مشکی Venture آماده پیک نیک است. همچنین از یک ماده پایدارتر استفاده می کند: کاراف مقاوم در برابر خرد شدن Campgrounds از Tritan Renew ساخته شده است ، یک رزین بازیافتی 50 درصد ساخته شده از بطری های پلاستیکی که از محل دفن زباله منحرف می شود. (در مورد Tritan Renew اینجا بیشتر بخوانید.)

اوگوشویتز می گوید: استفاده از مواد بازیافتی در صورت امکان برای OXO معنادار است و ما درک می کنیم که استفاده از این مواد برای مصرف کنندگان خارجی مهم است و چیزی است که آنها در انتخاب محصول به دنبال آن هستند. Tritan Renew همچنین برای حمل و نقل سنگین یا برخورد با سگهای پر سر و صدا از دوام بالایی برخوردار است (من شیشه را از آشپزخانه اردوگاهم بیرون کردم ، پس از آنکه یک رتریور طلایی بازیگوش میز تاشو را پر از ظروف شیشه ای واژگون کرد).

به علاوه ، Campgrounds یک کوپا جو بهتر از حد متوسط ​​ایجاد می کند. یک واشر سیلیکونی در اطراف فیلتر از نفوذ خاک به داخل قهوه شما جلوگیری می کند ، بنابراین نوشیدنی های من نسبت به اکثر دم کرده های فشرده بسیار کمتر گل آلود بود (سیلیکون همچنین باعث می شود فلز دیواره های رزین کاراف را خراش ندهد). و هر دو نقطه تماس بسیار عالی هستند ، همانطور که از هر محصول OXO انتظار دارید: پیستون سفارشی برای کف من ساخته شده است و دسته حلقه مانند انگشتان دست من را نمی بندد.

 

مسلماً چند مورد OXO Outdoor وجود دارد که در کیت آشپزخانه اردوگاه من جایی نداشت. بطری های Campsite Squeeze (معادل 9.95 دلار برای یک زن و شوهر) ضد نفوذ نیستند ، بنابراین هیچ راهی برای حمل روغن ، سس یا سس سالاد به آنها اعتماد ندارم. برای آن مایعات نامرتب ، من از شیشه های مربا و یا ظروف پیچ دار کوچک نالگنه استفاده می کنم ، که هرگز سالسا را ​​روی همه چیز در کولر من نشت نکرده است.

ست ظروف سیلیکونی قابل انعطاف (16.95 دلار) و دستگاه بازکن بطری Can + (14.95 دلار) فوق العاده هستند ، اما مشابه نمونه های معمولی OXO هستند ، بنابراین هیچ عملکرد اضافی را در محیط های بیرونی ارائه نمی دهند. اگر از ابتدا آشپزخانه را شروع می کردم ، آنها را می خریدم ، اما به دنبال آنها نبودم تا اقلام مشابهی را که قبلاً در اختیار دارم و در کیت آشپزی خود استفاده می کنم جایگزین کنند.

با این حال ، من همچنان بر گسترش خطوط بیرونی OXO نظارت خواهم کرد ، زیرا این شرکت در حال حاضر بینش های کمپینگ را در طرح های آینده ترکیب می کند. اوگوشویتز می گوید: "ما برای راه اندازی هیجان زده هستیم ،" اما همچنین برای سال دوم و بعد از آن ، زیرا تیم های ما دست به دست هم در توسعه و آزمایش محصول با هدف افزودن ابزارهای جدید و خلاقانه به مجموعه در سال 2022 ادامه می دهند. . »