در برنامه Mi Fit مقدار مناسبی از گزینه های ساعت مچی وجود دارد.تقریبا نیمی از آنها چهره های دیجیتالی رنگارنگ هستند ، در حالی که نیمی دیگر از حیوانات کارتونی زیبا و چشم بزرگ استفاده می کنند.من متوجه شده ام که کنترل های موسیقی هنگام راه رفتن در خانه و گوش دادن به پادکست ها بسیار مفید است.

دستیار صوتی می بند 4

Friends جایی است که می توانید با سایر کاربران Mi Fit در ارتباط باشید تا اطلاعات فعالیت و سلامت آنها را مشاهده کنید ، و بخش نمایه شامل تمام اطلاعات ، اهداف و تنظیمات شخصی شما است.بخش تمرین شامل چهار زیر بخش است: وضعیت ، پیاده روی ، دویدن و شنا.

مچ بند 4 کپی

 

می بند 4 قیمت

در بیشتر موارد ، برنامه Mi Fit یک پلت فرم تناسب اندام کاملاً گرد و قابل استفاده است (جدا از سهولت بررسی تاریخچه تمرین).

می بند 4 کپی

این یک ردیاب مناسب برای تناسب اندام است ، اگرچه کمی بیشتر از 40 دلار در ایالات متحده گران است.Realme همچنین یک رقیب Mi Band 4 به نام Realme Band منتشر کرد ، اما واقعا شمع Mi Band 4 را نگه نمی دارد.

کار با می بند 4

 

مچ بند 4 نسخه nfc

 

والپیپر مچ بند 4

اگر این بررسی Xiaomi Mi Band 4 را می خوانید ، احتمال زیادی وجود دارد که شما درباره خط Mi Band شیائومی چیزهای زیادی شنیده باشید و بخواهید بدانید که تبلیغات تبلیغاتی در مورد چیست ، یا قبلاً سفارش Mi Band 4 خود را ثبت کرده اید و منتظر ورود آن هستند.هیاهوی اطراف دستگاه های Mi Band و به طور کلی دستگاه های Xiaomi به یک دلیل وجود دارد. در عصر تلفن هوشمند به ارزش 1000 دلار ، جای تعجب نیست که چرا مردم به دنبال گزینه های کم هزینه برای محصولات گران قیمت هستند.

نصب می بند 4

ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که چرا می خواهید Xiaomi Mi Band 4 را به جای رقابت با هزینه بالاتر انتخاب کنید.Xiaomi Mi Band 3 یکی از بهترین ردیاب های تناسب اندام در سال 2018 بود و Mi Band 4 قصد دارد تا به چند روش اساسی در آن پیشرفت کند.

ساعت هوشمند می بند 4

 

خرید می بند 4 اونجرز

شمارش گام و معیارهای سوزانده شده از کالری Mi Band 4 بسیار نزدیک به معیارهای Forerunner 245 Music بود.تنها موارد اصلی در طول آزمایش من اندازه گیری فاصله و سرعت بود ، اما این به این دلیل است که Mi Band 4 GPS ندارد و من در آن زمان ویژگی GPS متصل را آزمایش نکردم.تشخیص آن از روی تصاویر کمی دشوار است (برنامه Mi Fit ضبط های ضربان قلب را به خوبی نشان نمی دهد) بنابراین من شما را در آن مرور می کنم.

شیائومی دستبند سلامتی 4 خرید

Forerunner و Mi Band هم با 16 دقیقه پوند افتادند ، اما Mi Band 4 در آن مرحله به وضوح دچار مشکل شد.برای چند دقیقه صاف بود ، با سرعت 18 پوند به بالا پرید و دوباره تا 21 دقیقه پوند صاف شد.ما می بینیم که این موارد با حسگرهای ضربان قلب مبتنی بر مچ دست اغلب اتفاق می افتد ، بنابراین دیدن این اتفاق برای Mi Band 4 جای تعجب ندارد.

خرید دستبند مچ بند 4

 

برنامه می بند 4

همچنین فاقد دستیار هوش مصنوعی شیائومی شیائومی است. اعلان ها فوراً به Mi Band 4 ارسال می شوند.

تنظیم دستبند سلامتی 4

برنامه زمانبندی بیدار کردن صفحه خودکار: می توانید هنگام بلند کردن مچ دست خود در ساعات مشخصی از روز ، نمایشگر Mi Band 4 را فعال کنید.این بدان معناست که وقتی می خواهید به خواب بروید دستگاه به طور تصادفی چشم شما را نمی سوزاند.

درباره مچ بند 4

این بار این یک صفحه نمایش 0.

تست می بند 4

همچنین بخوانید: بهترین باند های Xiaomi Mi Band 4 که می توانید خریداری کنید

زمان عرضه مچ بند 4

سنسور ضربان قلب نوری همیشه از قسمت پایین بدنه بیرون می زند ، اما به اندازه ای نیست که پس از چند ساعت پوشیدن مچ دست شما اثری از خود برجای بگذارد. وقتی زمان شارژ شدن است ، کافی است جعبه Mi Band 4 را به داخل محفظه شارژ قرار دهید و در حدود 45 دقیقه باید آن را افزایش دهید.

قیمت می بند 4 چین

این GPS داخلی ندارد ، بنابراین اگر فقط با ردیاب تناسب اندام خود برای دویدن بیرون بروید ، معیارهای فاصله شما بسیار دقیق نخواهد بود.