جوشکاری سیار تهرانپارس و آهنگری سیار در تهرانپارس

جوشکاری سیار تهرانپارس و آهنگری سیار در تهرانپارس ، تمامی خدماتی که شما احتیاج داشته باشید را ارائه می دهند و جوشکاری از دیگر خدماتی است که تاسیسات سرویس به ما ارائه می دهد.

شما می توانید برای انجام هر کاری مانند نصب نرده، ساخت آلاچیق و بسیاری از خدمات دیگری که خودتان بهتر با آنها آشنا می باشید به صورت شبانه روزی از آهنگری و جوشکاری سیار تهرانپارس کمک بگیرید.

جوشکار سیار تهرانپارس وظیفه دارد در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل برساند و کار خود را به بهترین نحو ممکن به انجام برساند.

 

انواع خدمات جوشکاری سیار تهرانپارس و آهنگری سیار تهرانپارس در تمام مناطق در سایت تاسیسات سرویس:

این خدمات کاملا با خدمات مشابه جوشکاران دیگر متفاوت خواهد بود. علت آن را می توانید بعد از ارائه خدمات مشاهده کنید.

• انواع درب و پنجره فلزی و درب فلزی حیاط
• طراحی درب آکاردئونی یا کشویی
• طراحی و اجرای درب ورودی ساختمان
• ساخت انواع ابعاد درب انبار
• ساخت انواع طرح های حفاظ دور دیوار
• اجرای طرح های حفاظ بالکن و تراس و بوته ای
• ساخت حفاظ شاخ گوزنی و سر نیزه ای
• اجرای حفاظ لیلیوم و نیزار
• حفاظ درب و پنجره فرفورژه و استیل و آهنی
• طراحی و اجرای نرده آهنی و استیل و بالکن
• اجرای نرده فلزی و تراس و راه پله
• اجرا و طراحی آلاچیق های زیبای فلزی
• اجرای انواع سقف های کاذب در داخل و خارج ساختمان
• ساخت و نصب سوله های با کیفیت
• ساخت انواع کانکس در ابعاد کوچک و بزرگ
• اجرای انواع اسکلت های فلزی بزرگ و کوچک در ساختمان
• قبول پیمانکاری جوشکاری و آهنگری انواع ساختمان ها و مجتمع ها
• طراحی زیبای میز و نیمکت های فلزی مدرن و بروز
• اجرای چهارچوب های فلزی با کیفیت بالا
• ساخت و اجرای زیبا و مدرن نرده های فلزی
• پیمانکاری و اجرای پل های فلزی و آهنگری
• ساخت انواع تابلو و قفسه فلزی مدرن و زیبا

 

اشتباهات رایج در جوشکاری

مشکلاتی که کمی بعد به شما خواهیم گفت به دو دلیل ممکن است اتفاق بیفتند یکی به دلیل کم تجربگی و نابلد بودن جوشکار و دیگری استفاده از دستگاه های بی کیفیت و نامرغوب برای انجام خدمات جوشکاری است.

تاسیسات سرویس همیشه تلاش کرده است تا این نگرانی را برای مشتریان خود از بین ببرد و با بهره بردن از برترین جوشکاران و کسانی که در کار خود حرفه ای هستند و همچنین استفاده از بهترین دستگاه ها تا حدی توانسته اند این مشکلات را رفع کنند.

 

• از تمیزی نوک انبر مطمئن شوید

اگر نوک انبر جوشکاری کثیف باشد باعث می شود تا ولتاژ دستگاه بالا برود پس باید همیشه نوک انبر خود را تمیز نگه دارید.

 

• خراب بودن انبر جوشکار

خراب بودن انبر دقیقا در مقابل کثیف بودن نوک انبر قرار می گیرد و خرابی انبر باعث می شود تا ولتاژ دستگاه جوشکاری پایین بیاید و جوشی که خورده می شود خیلی ضعیف خواهد بود و با کمی فشار دوباره محل جوش خورده آسیب می بیند.

پس بهتر است کار را برعهده ی یک شخص حرفه ای بسپارید و در این زمینه تیم آهنگری سیار و جوشکاری سیار تهرانپارس به شما می تواند کمک کند.

 

چگونه می توانید با ما در ارتباط باشید؟

برای اینکه بتوانید بهترین تیم جوشکاری سیار تهران را برای انجام خدمات خود به کار بگیرید می توانید در ساعات اداری با شماره ی ۰۲۱۶۶۲۵۳۶۵۷ تماس حاصل فرمایید.

اگر نیاز فوری به خدمات ما داشتید و یا در روز تعطیل تصمیم داشتید که به کارهای این چنینی خود رسیدگی کنید می توانید با شماره ی ۰۹۱۲۸۲۷۶۰۲۷ تماس بگیرید تا تیم جوشکاری سیار تهرانپارس و آهنگری سیار تهرانپارس را به محل اعزام کنیم تا به کارهای شما رسیدگی شود.

 

 

مناطقی که سایت تاسیسات سرویس تحت پوشش خدمات جوشکاری قرار می دهد:

آهنگری سیار و جوشکاری سیار در مرکز تهران
آهنگری سیار و جوشکاری سیار در شمال تهران
آهنگری سیار و جوشکاری سیار در جنوب تهران
آهنگری سیار و جوشکاری سیار در شرق تهران
آهنگری سیار و جوشکاری سیار در غرب تهران
 

جوشکاری آرگون با دستگاه پرتابل به چه جوشکاری گفته می شود؟

همان طور که از نام این نوع جوشکاری هم پیدا می باشد این نوع جوشکاری با استفاده از گاز آرگون انجام می گیرد. برای اینکه جوشکاران بتوانند از این روش بهره ببرند باید با خود دستگاهی مخصوص و یک کپسول که حاوی گاز آرگون می باشد را همراه داشته باشند.

دستگاه های جوش آرگون، دو یا سه فاز را می سازند. برای جوشکاری سیار آرگون، پرتابل سبک تر و کوچک تر می باشد. معمولا دستگاه های آرگون ۲۰۰ آمپر را تک فاز و ۲۰۰ آمپر به بالاتر را دوفاز می نامند.

وقتی برای جوشکاری سیار پرتابل از دستگاه تک فاز استفاده می شود دیگر احتیاجی به وجود برق نمی باشد و کار خود را می توانید بدون برق سه فاز و با همین گاز پیش ببرید و به بهترین نحو کار را انجام دهید.

باید به این نکته توجه داشته باشید که برای راحتی خود و آسان تر شدن حمل و نقل بهتر است از دستگاه های کوچک و حجم پایین تر استفاده کنید.

 

 

روش های جوشکاری سیار تهرانپارس

در این بخش برای شما روش های جوشکاری سیار تهرانپارس را شرح خواهیم داد.

 جوشکاری با برق مستقیم

این روش جوشکاری که بسیار هم پر خطر و تخصصی می باشد بیشتر برای جوشکاری های بزرگ مانند جوش دادن اسکلت های فلزی ساختمان ها استفاده می شود.

 جوشکاری با DC:

از آن جهت که جوشکاری از طریق برق مستقیم بسیار پر خطر می باشد. پس اگر جوشکاری که انتخاب می کنید در کار خود تخصص نداشته باشد در ابتدا که جان خود را به خطر می اندازد و اگر بتواند با این دستگاه کار کند و آسیبی نبیند احتمال اینکه از پس جوش دادن اسکلت های فلزی ساختمان شما برنیاید و در آینده باعث به خطر افتادن جان شما و عزیزان شما شود.

 جوشکاری با برق متناوب

این روش از جوشکاری خطر دارد اما نه به اندازه ی جوشکاری با برق مستقیم، این روش برای جوشکاری هایی به نسبت ساده تر استفاده می شود. اما خیال شما بابت خطرات احتمالی راحت باشد زیرا تمامی جوشکارهای سیار تهرانپارس نکات ایمنی را به خوبی رعایت می کنند.

 

اهمیت ایمنی در آهنگری و جوشکاری سیار تهرانپارس

یکی از شرایط به کارگیری افراد برای کار جوشکاری رعایت نکات ایمنی می باشد و اگر در هنگام کار این نکات از طرف جوشکار رعایت نشود با او برخورد خواهد شد. اگر نکات ایمنی رعایت نشود علاوه بر آسیب رسیدن به خود شخص جوشکار، کیفیت کار هم کاهش پیدا می کند و باعث نارضایتی شما مشتریان عزیز می شود.

 

جوشکاری سیار در منطقه تهرانپارس

نکاتی که باید رعایت شود

۱- کلاه ایمنی
۲- دستکش جوشکاری
۳- لباس ایمنی برای کار

کلاه ایمنی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم ها و صورت جوشکار سیار تهرانپارس استفاده می شود و همچنین دستکش هایی که استفاده می کنند به دلیل اینکه جنس چرم دارند از آسیب رسیدن به دست های جوشکار جلوگیری می کند.

 

مطالبی که در ادامه خواهید خواند

 جوش زیر پودری
 روش الکترود دستی
 روش جوشکاری با سیم

 

جوش زیر پودری

این روش در گروه دستگاه جوش رکتیفایرها قرار می گیرد در این روش برق ورودی شهری که به صورت AC می باشد را به برق DC تبدیل می کند. این قابلیت را به جوشکار می دهد تا با هر نوع الکترودی به کار جوشکاری بپردازد.

از این دستگاه بنا به دلایلی که ذکر خواهیم کرد زیاد استفاده می شود و از دلایل آن می توان به کیفیت بالای جوشکاری خدمات خوب داشتن کارآیی بهتر در مواقعی که برق شهری در دسترس نمی باشد و همچنین شرایط موجود برای جوشکاری سخت می باشد نام برد.

 

روش الکترود دستی

ترانس های قدیمی بنا به دلایل ذیل دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند و هیچ محبوبیتی در میان جوشکاران سیار تهرانپارس ندارد.

به دلیل حجم بالا
کیفیت پایین خروجی AC
وزن سنگین
مصرف بالای برق
 

روش جوشکاری با سیم

در این روش، دستگاه جوش از مولدهایی به نام دینام جوشکاری استفاده می کند و کیفیت بالایی دارد. اما به دلیل:

حجم بالا
سنگین بودن
پرهزینه بودن تعمیرات
ارائه ندادن خدمات از سوی شرکت های فروشنده 
دیگر از این دستگاه ساخته نمی شود.
 

نحوه ی تشخیص یک جوش خوب

وقتی که جوشکار مشغول به کار جوشکاری می باشد به صدای جوشکاری آن خوب گوش کنید. زیرا تا حدودی می توانید خوب بودن یک جوشکاری را از صدای آن تشخیص دهید.

یک جوش خوب صدایی مشابه به صدای سرخ کردنی می دهد.
دارای صدایی پایدار می باشد که زیاد بالا و پایین ندارد.
از آن طرف جوشی که صدایی شبه به صدای بلند گاز بدهد جوشی ناقص و نامناسب می باشد.

 

 

قیمت خدمات جوشکاری سیار تهرانپارس

در حالت کلی نمی شود یک قیمت واحد و مشخص را به مشتریان خود بدهیم زیرا عوامل مختلفی در قیمت خدمات دخیل می باشند.

اما با توجه به تجربه ای که از باخورد مشتریان خود به دست آورده ایم می توانیم به شما این قول را بدهیم که از شنیدن قیمت های ما شوکه می شوید.

پس بهتر است از این بابت هم خیال شما را راحت کنیم تا شما بتوانید با خیالی آسوده کار جوشکاری خود را به تیم جوشکاری سیار تهرانپارس تاسیسات سرویس بسپارید.

 

دلایلی که تیم جوشکاری سیار تهرانپارس و آهنگری سیار تهرانپارس را از دیگران متمایز می کند.

برای اینکه شما از بهترین خدمات برخوردار شوید باید در نطر داشته باشید که دو عامل اساسی در این موضوع نهفته است و باید حتما و حتما دو عامل در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا باعث خشنودی و رضایت شما مشتریان عزیز شود.

اول اینکه باید جوشکار دارای تخصص و مهارت کافی در این زمینه باشد و اگر چنین نباشد قظعا نتیجه ی خوبی حاصل نخواهد شد.

عامل بعدی این است که جوشکار شما از برترین و بروزترین دستگاه های جوشکاری استفاده کند تا کار جوشکاری به بهترین نحو خود انجام شود.

 

آهنگری سیار تهرانپارس

باید به شما بگوییم که این دو عامل در کنار یکدیگر تاثیر خود را خواهند گذاشت و اگر جوشکار دارای تخصص و مهارت بالا باشد ولی از دستگاه های قدیمی استفاده کند پس مشخصا کار مطلوبی از آب در نخواهد آمد.

برعکس این موضوع نیز همین طور می باشد یعنی اگر جوشکار مهارت آن چنانی نداشته باشد هرچقدر هم که از دستگاه های مدرن و بروز استفاده کند باز هم نمی تواند رضایت شما را جلب کند.

تیم آهنگری و جوشکاری سیار تهرانپارس هر دو عاملی که در بالا توضیح دادیم را در کنارهم دارند و همین موضوع باعث شده است تا مشتریان ما از کار ما راضی باشند و همیشه ما را انتخاب کنند.

 

راه تماس با جوشکاری سیار تهرانپارس و آهنگری سیار تهرانپارس در تاسیسات سرویس

به دو روش شما می توانید از خدمات ما بهره بگیرید. یکی اینکه در ساعات اداری با شماره ی ۰۲۱۶۶۲۵۳۶۵۷ تماس گرفته و از کارشناسان ما مشاوره بخواهید.

دوم اینکه در هر ساعت از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل با شماره ی ۰۹۱۲۸۲۷۶۰۲۷ تماس گرفته تا در اولین فرصت آهنگر و جوشکار سیار تهرانپارس را برای ارائه ی خدمات به محل موردنظر شما اعزام کنیم.

 

منبع: جوشکاری سیار تهرانپارس - تاسیسات سرویس

https://tasisatservice.com/mobile-welding-in-tehran-pars/