این پست توسط IKEA حمایت مالی می شود. ما در حال اشتراک گذاری هستیم که چگونه یک اتاق کوچک زیر استفاده را به یک اتاق کاردستی سازمان یافته برای هر عاشق هنر و صنعت تبدیل کردیم!

برای خیلی طولانی ، اتاق کار قبلی ما مورد استفاده قرار گرفته است. با ورود به درب 6 ′ 6 ′ با یک باز شدن درب به سختی 2 ، یک فضای بسیار کوچک و کمی بی دست و پا است. سالها پیش ، ما یک جزیره بزرگ آشپزخانه IKEA * اضافه کردیم تا از آن به عنوان یک سطح کار استفاده کنیم  ، چند قفسه تزئینی را در بالا نصب کردیم و وسایل حمل و نقل را در زیر خاموش کردیم.

فوق العاده بود؛ من پرتره های حیوانات خانگی را از کارهای کوچک خودم ارسال کردم ، و در نتیجه توانستم دفتر خانه خود را از کاغذ و پارچه های کاغذی عاری نگه دارم. * جزیره ما دیگر موجود نیست ، اما این یکی مشابه است!

سریع به پایان کار پرتره من منتهی شوید و آن اتاق به سرعت همه چیز را بدست آورد. خیلی چیزها! نامه دسته‌بندی نشده هدایای مورد نیاز برای بسته بندی. هدایای کریسمس در مخفی کردن. من باید خودم را از هم ریختگی - هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی - آزاد کنم و بنابراین اسکات و من اتاق را خالی کردیم تا یک تخته خالی به خودمان بدهیم:

از روزی که لوسی به دنیا آمد ، من تکه های کاغذ دیواری ، ریسمان نانوایی ها ، پشته های برچسب ها ، رنگ های قابل شستشو و مدادها را دور می کردم. من به عنوان یک کودک ، من می توانم ساعت ها در رنگ آمیزی و کار هنری بگذرانم ، و ما قبلاً این عشق را در لوسی شروع کرده ایم. 

و به همین ترتیب ، برنامه آرزوی مادام العمر من برای ایجاد واحه سازمان یافته یک عاشق صنایع دستی انجام شد! این یک اتاق برای bits-n-bob هایی است که خلاقیت لوسی را پرورش می دهد ، ابزاری که به او اجازه می دهد BIG را رویا کند. همچنین؟ گیاهان این اتاق در تمام طول روز زیباترین نور خورشید را دریافت می کند و ما قصد داشتیم از آن استفاده کنیم!

 

به عنوان یک طراوت ، این اتاق بالاتر از پله های ما ، درست از فرود طبقه دوم جمع شده است:

در زیر ، من آنچه را که برای حکاکی اتاق کاردستی لوسی انجام دادیم ، به اشتراک می گذارم و چگونه می توانید همین کار را انجام دهید. اوه ، و یک یادداشت سریع به شما اطلاع دهیم که همه چیز در انتهای این پست پیوند خواهد خورد!


1 ما خود را بزرگ و عمیق برای انجام کارهای هنری می گیریم

بلوک قصاب سابق در بالای جزیره عمق 24 داشت ، اما ما می خواستیم چیزی که حداقل یک کاغذ بسته بندی باشد مناسب باشد. به محض اینکه کانترلی کارلبی را مشاهده کردم ، آن را دوست داشتم. بلوط کامل بود ، و دیدیم که در عمق 42 available در دسترس است!

از آنجا که اتاق ما بسیار کوچک است ، با این حال ، ما آن را به عمق 34 cut کاهش می دهیم. این جزیره در حال حاضر از دیوار پشتی شناور است ، اما شما به هیچ وجه نمی توانید بگویید. احساس داشتن لوکس بودن در فضای مجازی بسیار لوکس است!

 

2  ما به عناصر کوچک کوچک در ذخیره سازی CONCEALED رسیدیم
استیکرها پیراهن رنگ و فنجان آب. پاستیلهای روغنی. مداد شمعی. من به معنای واقعی کلمه همه چیز را بوکس کردم و آنها را در اندازه های مختلف جعبه های KUGGIS با درب ها پرتاب کردم.

اکنون ، اگر لوسی دوست دارد رنگ ببندد ، می توانم به سرعت جعبه مداد رنگی را بگیرم - که با هر رنگ قابل تصور به لبه پر شده است! واقعیت جالب: جعبه های KUGGIS تقریباً کاملاً از پلاستیک PET بازیافت شده ساخته شده اند.

تمام سطل های ما به طور مرتب در سه ردیف کامل قفسه های شناور LACK فوق العاده گسترده جمع شده و ذخیره می شوند. قفسه بندی تقریباً از دیوار به دیوار است ، و ما وسایل استفاده سنگین تری را در پایین نگه می داریم و وسایل کمتری از آن استفاده نمی کنند.

 

3 موارد استفاده شده معمولی در شیشه های شیشه ای برای دسترسی آسان ذخیره می شوند

برای موارد چنگ زدن سریع - مانند این ریسمان زیبا برای بسته بندی یا برس های فوم برای لمس کردن رنگ - من آنها را در رگ های بزرگ شیشه ای آغشته کرده ام.

من عاشق نگاه نانوایان در شیشه های بزرگ شیشه ای هستم ، علاوه بر این آسان است که نگاهی سریع بیندازید ، ببینید چه چیزی در دسترس است  سپس در صورت لزوم چنگ بزنید و بروید.


4  ما برای سطل و صندوق های خالی ساخته می شویم

هر جعبه یا سطل انباشته بدون برچسب با طراحی کاملاً خالی است. به نظر من خیلی مهم است که اجازه دهید فضای خالی - چه در کمد ، چه کشو یا قفسه - امکان تغییر وجود داشته باشد. لوسی فقط بزرگتر می شود و هرچه بزرگ شد ، نیازهای او به این اتاق نیز برطرف می شود.

 

5  تخته های مگنت به عنوان بازجویی خدمت می کنند

در اتاق سابق عکسهای بی پایان ، حروف نوشته شده با دست و چسب های رنگی وجود داشت که با پین های فشار به دیوار وصل شده بودند. نیازی به گفتن نیست ، من خیلی خوشحال شدم که این تابلوهای یادداشت SVENSÅS را پیدا کردم!

ما دو پهلو به هم آویزان کردیم که به ما امکان می دهد بدون آسیب رساندن به دیوارها ، این موارد را در معرض نمایش بگذاریم و در عین حال برش و الهام بخش از کانتر باشد.


6  هر چیزی که اخیراً وجود دارد

شما می دانید که من عاشق سازنده برچسب برجسته ام هستم و خیلی سرگرم کننده بودم که همه چیز را برچسب گذاری کنم. مثل همه چیز (نوار کناری: این جعبه های SOCKERBIT صورتی کم رنگ ، چقدر شیرین هستند؟ برچسب زدن سطل هک زندگی کوچک من است. این یک مورد کمتر برای ناامید کردن است یک نکته کمتر برای اضافه کردن استرس به روزهای شلوغ ما.

https://www.yellowbrickhome.com/lucy-gets-a-craft-room/