اگر این بررسی Xiaomi Mi Band 4 را می خوانید ، احتمال زیادی وجود دارد که شما درباره خط Mi Band شیائومی چیزهای زیادی شنیده باشید و بخواهید بدانید که تبلیغات تبلیغاتی در مورد چیست ، یا قبلاً سفارش Mi Band 4 خود را ثبت کرده اید و منتظر ورود آن هستند.

دستیار صوتی می بند 4

ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که چرا می خواهید Xiaomi Mi Band 4 را به جای رقابت با هزینه بالاتر انتخاب کنید. ما به افرادی که در جستجوی یک ردیاب تناسب اندام با هزینه کم هستند توصیه می کنیم Xiaomi Mi Band 5 را بررسی کنند. واحد بررسی Xiaomi Mi Band 4 برای مدت زمان این بررسی به Google Pixel 3 من با سیستم عامل Android 9 Pie متصل شده است.Xiaomi Mi Band 3 یکی از بهترین ردیاب های تناسب اندام در سال 2018 بود و Mi Band 4 قصد دارد تا به چند روش اساسی در آن پیشرفت کند.این نمایشگر بهتر و پروفایل فعالیت بیشتری دارد ، اما با وجود این موارد قیمت ناچیزی به وجود می آید ، اگرچه Mi Band 4 هنوز به طور قابل توجهی ارزان تر از سایر ردیاب های تناسب اندام با مجموعه ویژگی های مشابه است.س isال این است که ، آیا واقعاً با صرف 50 دلار اضافی برای یک محصول رقابتی ، هیچ چیز ارزشمندی به دست می آورید یا همه باید همین حالا تمام شوند و Mi Band 4 را خریداری کنند؟ این همان چیزی است که در بررسی Xiaomi Mi Band 4 به آن پاسخ خواهیم داد.

مچ بند 4c

بیایید صادقانه بگوییم: هیچ یک از دستگاه های Mi Band شیائومی تا کنون به خوبی طراحی شده ترین فناوری نیستند ، اما Mi Band 4 یک پیشرفت است.هنوز هم با باند سیاه ساده و کیس بی ادعایی که دارد ، یکی از ردیاب های تناسب اندام با ظاهری عمومی است ، اما به نظر من صفحه نمایش بهبود یافته باعث صرفه جویی در طراحی Mi Band 4 می شود.این بار این یک صفحه نمایش 0.تراکم پیکسل 120 در 240 تیز است و روشنایی 400 نیت به این معنی است که در معرض نور مستقیم خورشید آسان است.برای انتخاب حالت ها یا تنظیمات مختلف ، انگشت خود را به بالا یا پایین بکشید ، برای دسترسی به کنترل های موسیقی از صفحه تماشا به سمت چپ یا راست بکشید یا برای بازگشت از صفحه دیگری به سمت راست بکشید.

مچ بند 4 شیائومی

به روزرسانی اواسط ژانویه 2020 به نسخه 1.ما نمی توانیم یک تغییر رسمی برای به روز رسانی پیدا کنیم ، اگرچه یک موضوع Reddit گفته است که متن اطلاع رسانی پس از به روزرسانی کوچکتر است.اگر می خواهید آن را برای باند دیگری تعویض کنید ، کیف ردیاب تناسب اندام به راحتی از باند سیلیکون جدا می شود. و نگران نباشید ، در حال حاضر تعداد زیادی باند شخص ثالث Mi Band 4 در آمازون وجود دارد.همچنین بخوانید: بهترین باند های Xiaomi Mi Band 4 که می توانید خریداری کنیدباندی که با Mi Band 4 روانه بازار می شود از سیلیکون ساخته شده و احساس راحتی می کند.

والپیپر دستبند سلامتی 4

این لاستیک با بالاترین کیفیتی نیست که در یک ردیاب تناسب اندام پیدا خواهید کرد - برای سلیقه من کمی سخت است - اما کار را تمام می کند.0 Mi Mi 4 در مقایسه با پشتیبانی بلوتوث 4.

دستبند سلامتی 4 گلوبال ترب

خبر خوب این است که شما اصلاً مجبور نیستید Mi Band 4 را خیلی وقته شارژ کنید.من در حال حاضر بعد از شارژ کامل جمعه گذشته با شارژ 70٪ نشسته ام و این بعد از سه بار طولانی است و سنسور ضربان قلب در فواصل 10 دقیقه روشن است.

معرفی دستبند سلامتی 4

این GPS داخلی ندارد ، بنابراین اگر فقط با ردیاب تناسب اندام خود برای دویدن بیرون بروید ، معیارهای فاصله شما بسیار دقیق نخواهد بود.قابل توجه است ، Samsung Galaxy Fit از GPS متصل برخوردار نیست ، اگرچه Fitbit Inspire و Inspire HR هر دو این ویژگی را دارند.

قیمت دستبند سلامتی 4 اونجرز

Mi Band 3 اکنون می تواند تمرینات را ردیابی کند ، اما هنوز قادر به ردیابی تمرینات شنا نیست. همچنین دارای درجه مقاومت در برابر آب 5ATM است.

کارایی دستبند سلامتی 4

در زمان راه اندازی ، Mi Band 3 قادر به شروع تمرینات از خود گروه نبود ، اما این قابلیت را بعداً بدست آورد.من Mi Band 4 را در چندین بار در فضای باز استفاده کردم و آن را با بند ضربان قلب Garmin Forerunner 245 Music و Wahoo Tickr X مقایسه کردم.Mi Band 4 اگرچه به اندازه Forerunner سنسور ندارد ، اما در واقع Mi دقیق 4 دقیق بود.شمارش گام و معیارهای سوزانده شده از کالری Mi Band 4 بسیار نزدیک به معیارهای Forerunner 245 Music بود.

فیلم دستبند سلامتی 4

تنها موارد اصلی در طول آزمایش من اندازه گیری فاصله و سرعت بود ، اما این به این دلیل است که Mi Band 4 GPS ندارد و من در آن زمان ویژگی GPS متصل را آزمایش نکردم.تشخیص آن از روی تصاویر کمی دشوار است (برنامه Mi Fit ضبط های ضربان قلب را به خوبی نشان نمی دهد) بنابراین من شما را در آن مرور می کنم.هر سه دستگاه حداکثر ضربان قلب مشابه داشتند ، هرچند Mi Band 4 از نظر میانگین در بالاترین سطح قرار داشت.

کنترل موسیقی با مچ بند 4

برای چند دقیقه صاف بود ، با سرعت 18 پوند به بالا پرید و دوباره تا 21 دقیقه پوند صاف شد.ما می بینیم که این موارد با حسگرهای ضربان قلب مبتنی بر مچ دست اغلب اتفاق می افتد ، بنابراین دیدن این اتفاق برای Mi Band 4 جای تعجب ندارد.به طور کلی ، ایده خوبی در مورد مکان ضربان قلب شما به شما می دهد ، اما برای تمرینات با شدت بالاتر کاملا به آن اعتماد نکنید.9.

تنظیم مچ بند 4

ردیابی خواب یکی دیگر از نقاط قوت Mi Band 4 است.در تمام مدت حضورم در دستگاه ، هیچ مشکلی در زمینه ردیابی خواب مشاهده نکرده ام - به نظر می رسد Mi Band 4 همیشه زمان خواب و بیداری من را به طور دقیق گزارش می کند.برای دستگاهی به این کوچک و ارزان ، شیائومی توانست بسیاری از ویژگی های هوشمند را در Mi Band 4 قرار دهد.قبل از اینکه خیلی به آن بپردازیم ، من از Mi Band 4 استفاده می کنم که برای مناطق خارج از چین در نظر گرفته شده است ، بنابراین واحد بررسی من از پرداخت بدون تماس با Alipay و همچنین پرداخت های حمل و نقل عمومی پشتیبانی نمی کند.

دستبند سلامتی 4 شیائومی شاپ

نمی توانید به هیچ یک از آنها پاسخ دهید ، و به دلیل کم بودن نمایشگر خواندن برخی از پیام ها دشوار است ، اما داشتن آن همچنان یک ویژگی خوب است.من از این که Xiaomi در برنامه Mi Fit چند گزینه سفارشی سازی را تعجب کرده است متعجب هستم.برنامه زمانبندی بیدار کردن صفحه خودکار: می توانید هنگام بلند کردن مچ دست خود در ساعات مشخصی از روز ، نمایشگر Mi Band 4 را فعال کنید.

بررسی دستبند سلامتی 4 زومیت

اگر شما با اعلان ها بمباران شده اید و باید آنها را متوقف کنید ، تغییر در حالت DND فقط با چند ضربه زدن انجام می شود.

دستبند سلامتی 4 دیجی

به هر یک از خود.من متوجه شده ام که کنترل های موسیقی هنگام راه رفتن در خانه و گوش دادن به پادکست ها بسیار مفید است.در آگوست سال 2020 ، شیائومی نسخه 4.

دستبند سلامتی 4 دست دوم

بخش وضعیت جایی است که فعالیتها و اهداف روز جاری را پیدا خواهید کرد.

می بند 4 اپارات

من دوست ندارم چک کردن سابقه تمرین یا فعالیت شما چقدر دشوار باشد.با ضربه زدن روی کارت فعالیت در برگه وضعیت ، کشیدن انگشت به سمت تمرینات من ، ضربه زدن روی مراحل امروز و سپس سابقه در پایین صفحه ، می توانید به سابقه خود دسترسی پیدا کنید.به عنوان فردی که مدام پیشرفت تمرین را با گذشت زمان بررسی می کند ، این کمی دست و پا گیر است.اگر یک کاربر سخت گیر Google Fit هستید و نمی توانید از برنامه برای هر کاری چشم پوشی کنید ، خبر خوب: شما می توانید داده های Mi Fit خود را با Google Fit همگام سازی کنید.

می بند 4 بررسی

من شخصاً هیچکدام از مشکلات اخیر Google Fit را تجربه نکرده ام که دیگران دارند ، بنابراین فقط بدانید که تجربه شما با همگام سازی داده های Mi Band 4 با Google Fit ممکن است متفاوت باشد.این برنامه می تواند از ویژگی های اجتماعی بیشتر و سازگاری با سایر برنامه های تناسب اندام بهره مند شود ، و من در طول مدت استفاده از برنامه متوجه چند اشکال در برنامه شدم.

آپدیت جدید دستبند سلامتی 4

این فقط با 38 دلار در ایالات متحده در دسترس است که کمتر از نصف قیمت Fitbit Inspire HR و Samsung Galaxy Fit است که رقبای اصلی Mi Band 4 هستند.Realme همچنین یک رقیب Mi Band 4 به نام Realme Band منتشر کرد ، اما واقعا شمع Mi Band 4 را نگه نمی دارد.شیائومی همچنین قصد دارد به زودی Xiaomi Mi Band 4C را منتشر کند ، اگرچه احتمالاً یک نام تجاری Realme Band باشد.com و Amazon India در دسترس است.

برنامه می بند 4

همچنین ، مجموعه ویژگی های Inspire HR با Mi Band 4 قابل مقایسه است ، بنابراین واقعاً بستگی به این دارد که دوست دارید کدام مارک و اکوسیستم را بخرید.

دستبند سلامتی 4 گلوبال جعبه گشایی

اگر به یک ردیاب تناسب اندام ارزان قیمت نیاز دارید یا به سادگی می خواهید از دستگاه قبلی Mi Band به روزرسانی کنید ، باید Xiaomi Mi Band 4 را به طور جدی در نظر بگیرید.