تنظیم کننده چینی TENAA اخیراً عکس هایی را منتشر کرده است که نشان دهنده ظرفیت باتری آیفون 12 پرو مکس است که نشان می دهد باتری پرچمدار امسال حتی از سال گذشته نیز کوچکتر است.

هفته گذشته ، اپل از سری جدید تلفن های هوشمند ، خانواده آیفون 12 ، رونمایی کرد. همانطور که می دانید این شرکت علاقه ای به ارائه جزئیات مربوط به RAM و باتری تلفن های خود ندارد و بیشتر مانورهای آن روی عملکرد آن متمرکز است. با این حال ، این اطلاعات و تعداد دقیق آن مورد توجه ویژه کاربران قرار دارد.

هفته گذشته ، معیارهای AnTuTu و Geekbench برای سری آیفون 12 منتشر شد ، که نشان می دهد پیشرفت های عملکرد به اندازه نسل قبلی قابل توجه نیست.

علاوه بر این ، آیفون 12 و 12 مینی 4 گیگابایت رم و آیفون 12 پرو و ​​پرو مکس 6 گیگابایت رم دارند. اکنون به لطف لیست منتشر شده توسط تنظیم کننده چینی TENAA ، ظرفیت باتری آیفون 12 پرو مکس نیز تأیید شده است.

بزرگترین آیفون امسال باتری با ظرفیت 3687 میلی آمپر ساعت است که 282 میلی آمپر ساعت کمتر از آیفون 11 پرو مکس با باتری 3،969 میلی آمپر است. در لیست پیکربندی Tana ، تنها ظرفیت باتری این گوشی آزاد شده است ، اما Vodafone در هلند موضوع مدل های دیگر این تلفن را بر عهده گرفته است.

بنابراین ، آیفون 12 و آیفون 12 پرو باتری با ظرفیت 2815 میلی آمپر ساعت و آیفون 12 مینی باتری 2227 میلی آمپر ساعت دارند.

اپل علی رغم کوچکتر بودن از آیفون های سال گذشته ، ادعا می کند که این باتری ها به لطف چیپست A14 5nm مشابه عملکرد سال گذشته عمل می کنند که باعث بهبود مصرف انرژی می شود.