اولین ایمیل ارسال شده توسط ری تاملینسون در سال 1971 یا 1978 بسته به منبع شما ، آغاز دوران ارتباطات مدرن است. این پیام چیز خاصی نبود ، مجموعه ای از اعداد و حروف که بیشتر شبیه رمز عبور بودند تا پیام ، اما اهمیت آن عمیق بود.

ایمیل از طریق یک رایانه به رایانه دیگر ارسال می شود و از طریق شبکه ای از ماشین ها حرکت می کند ، بی شباهت به اینترنت امروزی است. تاملینسون همچنین نماد "@" را در آدرس های ایمیل به جهانیان معرفی کرد.

گری تورک ، مدیر بازاریابی در Digital Equipment Corp ، اولین ایمیل تجاری را سالها بعد ارسال کرد ، جایی که پیام به لیستی از آدرس های ایمیل رسید. و voila ، بازاریابی از طریق ایمیل متولد شد. فقط چند صد نفر در این لیست بودند ، اما همین کافی بود تا Thuerk ادعا کند گوشته ، "پدر هرزنامه".

امروز ، ما مملو از کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل هستیم ، و بله ، برخی از آنها هنوز هم احساس ناخوشایند هستند ، اما منکر تأثیر یک پیام خوش ساخت بر روی مشتریان شما نیست - بدون ذکر CRM و پرورش سرب.

 آیا بازاریابی از طریق ایمیل کار می کند؟

هنگامی که می خواهید چیزی در مورد نام تجاری خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنید یا وسایل خود را بفروشید ، بازاریابی از طریق ایمیل یکی از مقرون به صرفه ترین روش های انجام این کار است.

در حقیقت ، یک مطالعه توسط DMA در سال 2015 نشان داد که به ازای هر 1 دلار هزینه شده ، ایمیل به طور متوسط ​​38 دلار بازگشت سرمایه (ROI) دارد. وقتی خریداران آماده خرید چیزی هستند ، اغلب به دنبال ایمیل فروشگاه های مورد علاقه خود می گردند.

هنوز هم ، مردم بیشتر و بیشتر ایمیل ارسال می کنند و برجسته بودن در صندوق ورودی کامل می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل Mailchimp به شما ابزارهای لازم برای درخشش را می دهد (به علاوه ، ما نکات زیادی در مورد ارسال ایمیل های برجسته ارائه داده ایم) و توسعه کمپین های بازاریابی ایمیل موثر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بازاریابی از طریق ایمیل ، آمار بازاریابی ایمیل ما را توسط صنعت بررسی کنید.
چگونه می توانم لیست ایمیل دریافت کنم؟

هنگام تهیه و نگهداری لیست مشترکان مشترک ، متشکل از افرادی که می خواهند پیام های شما را دریافت کنند (و افرادی که عمداً انتخاب کرده اند) ، بالاترین میزان بازگشت سرمایه را خواهید دید. اگرچه ساختن یک لیست پاک می تواند کار بیشتری را در ابتدای استراتژی بازاریابی ایمیل انجام دهد ، اما لیست های Mailchimp دارای ابزارهای داخلی برای کمک به شما در این راه هستند.

روش های زیادی برای یافتن افرادی وجود دارد که مشتاقانه منتظر دریافت ایمیل های شما هستند ، اما ما تعدادی از آنها را که بهترین کار را دارند جمع آوری کرده ایم.

برای ایجاد یک لیست ایمیل:

    فرم ثبت نام در وب سایت خود ایجاد کنید. وقتی مردم برای اولین بار به وب سایت شما می آیند و آنچه را می بینند دوست دارند ، راهی برای کسب اطلاعات در مورد نام تجاری شما می خواهند. برای ثبت نام در خبرنامه فرم ایجاد کنید و برای جمع آوری داده های مشتری از بازدید کنندگان خود ، یک پنجره بازشو نصب کنید.
    از یک برگه ثبت نام به روش قدیمی استفاده کنید. چه در فروشگاه آجر و ملات شما باشد ، چه در رویدادی که در آن میزبانی می کنید یا در آن شرکت می کنید ، وقتی افرادی که مشغول انجام کاری هستند احاطه شده اند ، مکانی برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در اختیار آنها قرار دهید.
    ثبت نام را از طریق رسانه های اجتماعی انجام دهید. اگر لیست ایمیل قابل توجهی ندارید (یا فقط می خواهید رشد کنید) ، اما یک رسانه اجتماعی جذاب را دنبال می کنید ، روی آن منبع ضربه بزنید. فرم ثبت نام خود را در کانال های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

برای افزودن مشترکان بیشتر به لیست موجود:

    یک مسابقه برگزار کنید یا تخفیف بدهید. ما طرفداران زیادی هستیم که به مردم انگیزه می دهیم تا در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند - و می دانیم که مسابقات کار می کنند. سعی کنید برای اولین مشترک خوش شانس یا یک کد تخفیف برای اولین خرید جایزه ارائه دهید.
    اشتراک ایمیل های خود را آسان کنید. هنگامی که ایمیل های زیبا و جذاب ایجاد می کنید ، با بسیاری از اطلاعات ارزشمند مردم می خواهند آنها را به اشتراک بگذارند. Mailchimp ویژگی هایی را به شما می دهد (مانند دکمه های اشتراک گذاری و سازندگان پست در شبکه های اجتماعی) که اجازه می دهد حرف در مورد ایمیل های شما به سرعت پخش شود.
    از طریق Mailchimp یک صفحه فرود ایجاد کنید. صفحات Landing یک راه دیگر برای رشد لیست ایمیل شما ارائه می دهد. با استفاده از بهترین تصاویر و محتوای خود ، صفحات دستیابی به مردم فراخوانی واضح برای اقدام می دهند و راه ثبت نام از طریق ایمیل را افزایش می دهند.