Seiko Turtle ، به خودی خود ، مجموعه ای نمادین از این برند است. تاریخچه این مجموعه با مدل های 6306 و 6309 به سال 1976 برمی گردد. با موفقیت روبرو شد و به ویژه در بین مجموعه داران مورد توجه عظیم قرار گرفت. با این وجود علاقه مندان به ساعت بسیار زیادی هستند که فکر می کردند لاک پشت Seiko کمی بزرگ است. ابعاد آن تقریباً 44.3 میلی متر از تاج است. بنابراین ، سیکو مسئولیت ارائه راه حل به بازار را به عهده گرفت: مینی لاک پشت Seiko.


آیا Seiko Mini Turtle مدل جدید SKX007 است؟
صادقانه بگویم ، تصمیم گیری آسان نیست آنچه می دانیم این است که SKX007 به خودی خود یک ساعت شاخص است. بنابراین ، پیگیری آن یکی واقعاً سخت خواهد بود. و به عنوان مالک ساعت ، Seiko همیشه ساعت هایی را که سعی در جایگزینی SKX007 دارند ، بیرون می کشد و خواهد داشت.

تاریخچه لاک پشت های کوچک Seiko
برای یادگیری نحوه به وجود آمدن لاک پشت سیکو ، باید برگردیم تا پدربزرگ ساعتهای غواصی سیکو را ببینیم. ما در مورد Seiko 6105 صحبت می کنیم. بسیاری از مجموعه داران این را اولین لاک پشت می نامند. این ساعت توجه زیادی را به مچ دست مارتین شین در فیلم Apocalypse Now جلب کرد. فیلم جنگ یک موفقیت بود و به نوبه خود ، ساعت نیز به یک ضربه تبدیل شد.

سیکو 6306 و 6309
در سال 1976 ، سیکو اولین لاک پشت ، مدل 6306 را به بازار عرضه کرد. با این حال ، نام مستعار لاک پشت فقط با راه اندازی مدل 6309 گیر افتاد. این ساعت بسیار شبیه به مدل قبلی خود است. با این وجود تفاوت هایی وجود دارد که برای ساعت حیاتی است. اولاً ، 6309 جنبش هکری داشت. همچنین دارای چرخ روز کانجی بود. هر دوی اینها با 6306 وجود ندارد. این ساعت جزء گرانترین ساعتهای سیکو هست.

نسخه لاک پشت Seiko

مدتی طول کشید تا سیکو لاک پشت را دوباره منتشر کرد. در حقیقت ، چندی پیش نبود که سیکو اولین لاک پشت مدرن را تحت مجموعه Seiko Prospex راه اندازی کرد. سال 2016 بود و مارک های مختلف ساعت از مدل های پرنعمت بازنشر شده سود می برند. بنابراین ، سیکو همین کار را با لاک پشت انجام داد.

راه اندازی لاک پشت کوچک Seiko

یک سال بعد ، این برند گویا فریاد طرفداران را شنید که فکر می کردند مدل های انتشار مجدد لاک پشت Seiko بسیار بزرگ هستند. منطقی است به خصوص اینکه در حال رد پای یک ساعت 44 میلی متری است. این یک پرتاب آرام بود و هنگام پرتاب نام "مینی لاک پشت" را نداشت. مدل های SRPC35K1 ، SRPC37K1 ، SRPC39K1 و SRPC41K1 بودند. هر ساعت از این مجموعه جدید کوچک یک ساعت غواصی است.

اندازه و ابعاد
چیزی در مورد طراحی ساعتهای Seiko وجود دارد که باعث می شود کیس های بزرگ کوچکتر و کوچکتر به اندازه مناسب ظاهر شوند. به دلیل بالشتک بودن قاب آن ، این موضوع با Seiko Mini Turtle (یا سری لاک پشت ها) حتی بیشتر آشکار است.

ابعاد لاک پشت کوچک حدود 42 میلی متر است. این 2 میلی متر کوچکتر از لاک پشت است اما به نظر می رسد دقیقاً روی مچ دست است. هنگام پوشیدن فقط حضور درستی خواهد داشت. علاوه بر این ، کوسن بالشتک بر شماره گیری ساعت غلبه نمی کند.

تاج 3 ساعته
این یک ساعت کاملاً ساخته شده با فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا است. اندازه های کیس دارای روکش براق است. سپس ، افتاده و به مچ دست می افتد. این سطوح بسیار صیقلی است که احساس لوکس و عالی به آن می بخشد.

یکی از تفاوت های بسیار زیاد لاک پشت های 2016 و مینی لاک پشت ، موقعیت تاج است. به طور طبیعی ، ساعت های غواصی باید تاج ساعت 4 داشته باشند زیرا کار با لباس زیر در زیر آب بسیار راحت تر است. اما ، تاج Seiko Mini Turtle درست مثل هر ساعت دیگری ساعت 3 درست می نشیند. همچنین با محافظ تاج ارائه نمی شود.

قاب
در مورد حاشیه این ساعت ، اگر صاحب ساعت SKX هستید ، این باید برای شما آشنا باشد. هنوز آن را می بینید؟ بله ، این طرح همان سری SKX است که به این نکته اضافه می کند که چرا باید یک پیگیری SKX باشد.

وقتی صحبت از قابلیت می شود ، Seiko این ساعت را نگه نداشت. با وجود اینکه یک ساعت سطح ابتدایی است ، عملکرد آن به اندازه سایر ساعت ها عالی است. با باز کردن قاب و باز بودن عملکرد ، بازخورد خوبی دریافت خواهید کرد.

شماره گیری
چهره ساعت عالی است ، به خصوص اگر چیزی را بخواهید که بسیار خوانا باشد. این مارکرها را به شکل سنگ قبرها استفاده کرده است. Lumibrite روی ساعت نیز بسیار سخاوتمندانه است بنابراین به طور قطع می توانید هر چیزی را در تاریکی ببینید. در اطراف نشانگرها یک طرح کلی نقره ای وجود دارد که ابعاد بسیار خوبی به صفحه شماره گیری می دهد.

با رفتن به سمت عقب ، تقریباً با دستهایی که می توانید در سری SKX007 یا SKX009 پیدا کنید قابل مقایسه هستند. اگر صاحب این ساعت ها هستید ، این جزئیات باید شما را نیز تحت تأثیر قرار دهد. این باعث می شود تا در نهایت ساعت مورد علاقه افرادی باشد که به ساعت های SKX علاقه مند هستند.

جنبش
برای اینکه تفاوت بین لاک پشت و مینی لاک پشت را اضافه کنیم ، حرکتی داریم که ساعت را تأمین می کند. Seiko Mini Turtle با حرکت 4R35 از این برند کار می کند. حتی اگر علاقه مند به تماشا نیستید ، می دانید که به دلیل تغییر قابل مشاهده صفحه شماره ، متفاوت است.