من همیشه نسبت به کسانی که تمایز بین فروشندگان و نویسندگان را تصور می کنند کمی احتیاط می کنم. اصولاً آنها در حالت های مختلف کار یکسانی را انجام می دهند.

بنابراین حتی اگر هرگز آگهی ننویسید ، اگر می دانید چطور چیزی را بفروشید ، می توانید تبلیغات موثری برای انواع رسانه ها ایجاد کنید. نحوه کار:

تصور کنید یک پیشنهاد فروش کتبی به شخصی که قبلاً هرگز ملاقات نکرده اید و اطلاعات زیادی در مورد او ندارید ارائه دهید. شما می توانید آن را انجام دهید ، درست است؟ شما فقط باید بیشتر به دانش خود در مورد محصول اعتماد کنید و کمتر به لبخند درخشان ، نگاه ثابت و شخصیت برنده خود اعتماد کنید. شما باید به وضوح و واضح بنویسید:

    کاری که شما پیشنهاد می کنید انجام دهید
    چگونه قصد دارید این کار را انجام دهید
    چرا پیشنهاد شما بهتر از رقبا است؟

تبریک می گویم. من فقط یک تبلیغ اساسی نوشتم. آن را برای کسی یا چند نفر پست کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. اگر حرفی بزنید که ارزش گوش دادن به آن را داشته باشد ، احتمالاً قصد فروش آن را دارید.

اکنون افکار خود را با حداقل کلمات ممکن سازماندهی کنید تا بتوانید توجه مشتری احتمالی را بهتر جلب کنید.

خوب ، من تصمیم گرفتم این را تبلیغ خوبی کنم! به یاد داشته باشید ، کوتاه تر بهتر است. گفتن بیشتر با کلمات کمتر رمز توجه مردم است. چیزی به نام نامه فروش خوب که بیش از یک صفحه باشد وجود ندارد.

مهمترین عبارت را در ارائه خود تعیین کنید و آن را به ابتدا برسانید.

این یک اقناع قدرتمند خواهد بود. اگر می خواهید نتایج بزرگی را ببینید بزرگ باز کنید. او یک نکته را از صمیم قلب گفت. تبلیغات ضعیف منجر به نمره های چندگانه ولرم می شود.

آنچه را که نوشته اید برش دهید تا در چند ثانیه با صدای بلند خوانده شود.

شما به تازگی یک تبلیغ رادیویی ایجاد کرده اید. بیشتر مبتدیان به طور غریزی تبلیغاتی می نویسند که خواندن آنها با صدای بلند حدود 90 ثانیه طول می کشد. آن را به 60 ثانیه محکم کنید و قدرت تبلیغ خود را ببینید. یک حرفه ای واقعی می تواند دقیقاً در 30 ثانیه این پیام را مانند زنگ به صدا درآورد. و بهترین ها می توانند فقط در 15 ثانیه جهان را متزلزل کنند.

اندازه نقطه عبارت آغازین خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید و برای تقویت آن یک تصویر یا تصویر اضافه کنید.

شگفت آور. این یک آگهی مجله یا روزنامه خوب است. و همه مواردی را که در رادیو گفتید تقویت می کند! شما در اینجا شروع یک استراتژی جامع بازاریابی را دارید. دنبال آن بروید و مردم فکر خواهند کرد که شما واقعاً می دانید چه کاری انجام می دهید.

به جای تصویر ثابت ، سعی کنید از یک سری تصاویر ویدئویی برای تقویت متن رادیویی خود استفاده کنید.

این یک تبلیغات تلویزیونی استثنایی است. و هی ، نگاه کن استراتژی اصلی بازاریابی شما قویتر شد. تنها فرض خطرناکی که ما می گیریم این است که شما بودجه تبلیغات کافی برای خرید موارد تکراری کافی در همه این رسانه های مختلف دارید. اگر چنین باشد ، عالی است. اگر این کار را نکنید ، پس باید فقط یکی از این رسانه ها را انتخاب کنید و سپس سلطان آن کوه شوید.

اکنون هر یک یا همه این موارد را به وب سایت خود ارسال کنید.

از وب سایت خود به عنوان یک رابطه عمیق 24 ساعته استفاده کنید. به او اجازه دهید به عنوان یک نماینده فروش متخصص عمل کند ، حتی اگر قصد انجام معاملات مالی بصورت آنلاین را ندارید. وب سایت شرکت شما باید سازمان یافته ترین مخزن مشاوره و فروش متخصص در سازمان شما باشد.

این اجزا را بهم بریزید و از آنها برای تهیه ، تمرین یا نشان دادن ارائه حضوری فروش بعدی خود استفاده کنید. اگر با ارائه اطلاعات مفید و جالب به روشی واضح و منطقی اقدام به فروش می کنید ، در این صورت شما یک فروشنده واقعا عالی هستید یا یک نویسنده تبلیغاتی روشن و منسجم.

نوشتن تبلیغات به سادگی هنر فروش ساختاری است. نوشتن مطالب تبلیغاتی همچنین می تواند به فروش گزاره ها کمک کند. در اینجا تمرینی آورده شده است که شما را از نوشتن یک آگهی ساده تا تسلط بر ارائه فروش شما می برد:

    برای آنچه می خواهید بفروشید تبلیغ بنویسید.
    تبلیغ خود را در رایانه یا هر دستگاه ضبط دیگری ضبط کنید.
    به آنچه ضبط کرده اید گوش دهید.
    اسکریپت و تحویل آن را ویرایش کنید.
    آن را بارها و بارها ضبط کنید تا نتوانید آن را بهبود ببخشید.
    پس از اتمام ذخیره آنها ، ادامه دهید و تبلیغ خود را شخصاً ارسال کنید.

ارائه صیقلی شما برخی ابروها را بالا می برد و همچنین نسبت بسته شدن شما را افزایش می دهد.

نظر من این است که فروش در تبلیغات یا مراجعه حضوری صرفاً در ارتباط با انتقال ایده های درست به ترتیب صحیح است.

اجازه ندهید کسی به شما بگوید اطلاعات ارائه شده در یک آگهی موفق مجله تا حدی متفاوت از آنچه در پیام های مستقیم مستقیم ، تبلیغات رادیویی ، تبلیغات روزنامه ، تبلیغات تلویزیونی یا هر نوع ترغیب دیگری که از طریق رسانه ها ارسال می شود ، متفاوت است.

ایده های مناسب ، مرتبط با کلمات مناسب ، فروش است. اگر می خواهید تبلیغات شما کارساز باشد ، از آنها بخواهید وقتی با مشتریان خود رو در رو هستید ، آنچه را می گویید بیان کنند. شما هرگز خیلی از چشم گاو دور نخواهید بود.