شما احتمالاً تصویری از آنچه بازاریابی شبکه ای است (که به عنوان فروش مستقیم یا بازاریابی چند سطحی نیز شناخته می شود) در ذهن شما کاشته شده است - خانم های خانه دار در حالی که شایعه می کنند و ساندویچ های انگشتی را می خورند یا Tupperware را می خورند یا می فروشند ، یا یک فروشنده فشار قوی سعی می کند شما را متقاعد کند اگر شما ، دوست پسر ، دوست پسر و غیره خود با وی خرید و فروش کرده باشید ، می توانید به راحتی میلیونر شوید.

هر دو تصویر نمی توانند فراتر از واقعیت بازاریابی شبکه ای باشند. این یک سرگرمی و یک برنامه ثروتمند نیست بلکه فرصتی برای شماست که بتوانید در کار خود بصورت پاره وقت یا تمام وقت درآمد کسب کنید.

اما موفقیت در این صنعت به چه کاری نیاز دارد؟ Vincent J. Kellsey ، مدیر خدمات عضو اتحاد فروش مستقیم زنان ، سازمانی که منابع مختلفی را در صنعت فروش مستقیم به زنان و مردان ارائه می دهد ، این نکات را برای تحقق این امر ارائه می دهد. برای بررسی آن ، از طریق اسلاید شو کلیک کنید.

عاقلانه انتخاب کنید.

شش عنصر اساسی وجود دارد که باید [در انتخاب فرصت] به دنبال آنها باشید. شماره یک: پایداری. شرکت چند ساله است؟ شماره دوم محصولات یا خدمات ممتاز است که مصرف کنندگان از آنها استفاده می کنند و به تعداد بیشتری از آنها نیاز دارند.

شماره سه برنامه پرداخت است - توزیع به طور کلی چقدر یکدست ، منصفانه و سخاوتمندانه است؟ این واقعاً حیاتی است زیرا برنامه پرداخت دقیقاً نحوه پرداخت شما را نشان می دهد - یا نه. فقط دو س areال باید مطرح شود [در این باره]: چند دلار از هر دلار فروش ماهانه به توزیع کنندگان پرداخت می شود و توزیع این سکه ها بین اعضای قدیمی و اعضای جدید چقدر عادلانه است؟

شماره چهار یکپارچگی شرکت و مدیریت است. تا آنجا که ممکن است ، [بررسی کنید] تجربه مدیر عامل ، [آنها] تجربه صنعت بازاریابی شبکه ای و سابقه خود را دارند. [آیا] آنها در شرکتهای دیگر صنعت موفق می شوند؟ آیا آنها شهرت خوبی دارند؟

شماره پنج حرکت و زمان بندی است. به وب سایت شرکت ، آنچه در آن اتفاق می افتد و اگر در حال رشد است نگاه کنید.

شماره شش سیستم های پشتیبانی ، آموزش و تجارت است. شما ممکن است شرکتی بزرگ را با مدیریت عالی ، محصولاتی که تفاوت ایجاد می کنند ، یک برنامه پرداخت کاملاً عادلانه و بسیار سخاوتمندانه و حرکت و پایداری را انتخاب کرده باشید ، اما اگر سیستمی ندارید که کار کند ، همه [ مهم نیست]. اکثر شرکت ها دارای یک سیستم آموزشی قابل انتقال هستند که از آن استفاده می کنند و از آنجاست که مشاوره در این زمینه فعالیت می کند.


آنچه را که آنها می آموزند تمرین کنید.

[برای موفقیت] شما باید مایل به گوش دادن و یادگیری از مربیان باشید. نحوه تنظیم صنعت به نفع [پیشکسوتان MLM در شرکت شما] است که به شما کمک می کند تا به موفقیت برسید ، بنابراین آنها آماده هستند تا سیستم را به شما آموزش دهند. هر کاری [استاد شما] برای موفقیت انجام داد ، بسیار متناسب است ، اما شما باید مایل باشید آن رشته ها را گوش دهید ، یاد بگیرید و دنبال کنید.


ارزیابی مشاغل ارشد.

می توان آن را چیزهای مختلفی نامید ، اما اصطلاح کلی "upline" است ، یعنی افراد بالای شما. چقدر حمایت می کنند؟ آیا آنها با شما تماس می گیرند ، به شما کمک می کنند تا برنامه ای ارائه دهید؟ آیا آنها به اندازه خودشان به موفقیت شما متعهد هستند؟ شما باید بتوانید با [افراد بالای سایت خود] ارتباط برقرار کنید و بتوانید در هر زمان با آنها تماس بگیرید و بگویید: "من به کمک نیاز دارم". میزان پشتیبانی افراد بالای شما در شرکت بسیار مهم است.


با downline خود پیشگام شوید.

اصطلاحی در صنعت بازاریابی شبکه ای وجود دارد به نام "یتیمان" - وقتی شخصی را بیاورند و سپس شخصی که او را آورده آنقدر مشغول آوردن افراد دیگر باشد که وقت خود را صرف آموزش و آموزش [فرد جدید] نکنند. شما باید آماده باشید که حداقل 30 روز را برای کمک به ورود یک فرد جدید در صنعت صرف کنید - آموزش ، پشتیبانی و دست نگه داشتن تا زمانی که آنها احساس اطمینان کنند از توانایی خود به پرواز درآیند.

واقعاً باید از خود بپرسید ، آیا حاضرید این کار را انجام دهید؟ آیا شما قادر به انجام این کار هستید؟ این واقعاً در مورد ایجاد یک رابطه طولانی مدت است. این فقط درگیر کردن افراد به کار و حرکت به جلو نیست. این در مورد کار با این افراد و کمک به آنها در ایجاد روابط است.

از اینترنت استفاده کنید.

مردم از [اینترنت] به عنوان ابزار اصلی بازاریابی خود استفاده می کنند. [می توانید سایت خود را راه اندازی کنید] با استفاده از دستگاه های پاسخگویی ، بنابراین هنگام گرفتن لید ، دستگاه پاسخگویی می تواند از طریق آن شخص پیگیری کند. پیگیری یکی از رمزهای موفقیت در این صنعت است. بسیاری از افراد مجبور خواهند شد کسی آنها را علاقمند بنامد یا با آن شخص تماس بگیرد و بگوید که برایشان مهم است ، اما سپس این موضوع را دنبال نکنید. اتوماسیون در اینترنت امکان یک روش پیگیرانه تر برای پیگیری را فراهم کرده است.

حتما کار کن

این یک تجارت است و درست مثل این که حق رای دادن یا ویترین فروشگاه را داشته باشید ، [باید حسابدار داشته باشید]. شما همان کسر مالیات را دارید که با اداره یک شرکت [تمام وقت] انجام می دهید ، بنابراین بسیار مهم است [قبل از اینکه درگیر شوید ، قبل از اینکه از آن درآمد کسب کنید ، تحقیق کنید]. این از نظر مالیات چه تاثیری روی شما خواهد داشت؟ چه مواردی را می نویسید؟

مهم است که یک تیم [پشتیبانی] در اطراف خود ایجاد کنید. من پیشنهاد می کنم به دنبال وکلائی باشید که در بازاریابی شبکه ای فعالیت می کنند ، تا آنها با تمام قوانین و چگونگی تأثیر این امر بر [کسب و کار شما] کاملاً آشنا باشند. همچنین حسابدارانی وجود دارند که در اداره تجارت از خانه به طور خاص در صنعت فروش مستقیم تخصص دارند.

هرگز کار روزانه خود را رها نکنید

شغل تمام وقت خود را ترک نکنید ، مگر اینکه کاملاً مطمئن باشید درآمدی که با این شرکت در اختیار شما قرار دارد. [اطمینان حاصل کنید که] [مدتی] با این شرکت کار کرده اید و می دانید که این یک شرکت با ثبات است و درآمدی که کسب می کنید برابر یا بیشتر از درآمدی است که از شغل خود کسب کرده اید قبل از ترک آن .