وقتی نوبت به کیف می رسد ، مردان فقط به یک کوله پشتی یا یک پیام رسان محدود نمی شوند ، نه. دنیای کاملی از گزینه های کیف با سبک ها و رنگ های مختلفی که متناسب با موقعیت های مختلف انتخاب می کند ، در انتظار جوانمرد شیک و باهوش است.

کیف های مردانه یک صنعت چند میلیارد دلاری را نشان می دهد ، بچه ها بیش از هر زمان دیگری کیف می خرند و انواع مختلف خود را می پوشند. و طرفدار کیف مردانه (بله ، ما آن را گفتیم) - چه کیف متقاطع ، کیسه زنجیر ، کیسه آخر هفته یا حتی کیسه لوازم آرایش.

شکستنش
یک محل کار معمولی تر و اصطلاحات بین عملکرد و مد باعث می شود که کیف کیف مردانه بیشتر شود. اما با چندین نوع کیف امروزی و سبک های بینهایت برای انتخاب ، کدام کیف مناسب شماست؟ ما پنج کیف اصلی را برای مردان خراب می کنیم ، قبل از اینکه در نقاطی استفاده کنیم ، قبل از خرید وسیله حمل بعدی خود باید در نظر بگیریم. مشکل این است که شما بیش از یک مورد می خواهید.

کیف کیف
امروزه این لباس با انواع مد پوشیده شده و همه از روزهای کتابخانه رشد کرده است. نقش مهمی در توپ لوازم جانبی گاه به گاه. ایده آل برای ذخیره کردن همه چیز در حالی که مشغول حرکت هستید (فکر می کنید تبلت ، کتاب ، کلید ، تلفن ، کیف پول و هر چیز دیگری) ، هزینه انتخاب بسیار کاربردی است. فاکتور در شکل ساده و جعبه ای آن است ، زیرا از شانه شما آویزان می شود یا از بند دست شما آویزان می شود ، که بسته بندی یک مشت سبک را به همراه دارد.

کیف دافل
مسافر شهری و سرگرم کننده بدنسازی نمی تواند سرمایه گذاری در کیسه دوفل را داشته باشد. علی رغم ناهمواری های یک جلسه بدنسازی ، یک دوفلت بزرگ و در عین حال خوش فرم تنها راه اسکورت کالاهای خود به رختکن است.

کیف مسنجر
کیف مسنجر که با دوستی یکپارچهسازی با سیستمعامل دوچرخه اش مشهور شده است ، به دلیل قابلیت های متقابل بدن و زیبایی زیبایی کیف شناخته می شود. در حالی که طرح های شل و تاب دار جای خود را دارند ، اما افزایش آن ها در انواع زیپ دار است که از نظر شکل مستطیل تر هستند - تقریباً شبیه یک کیف دوربین بزرگ.

چرم در این سبک بهترین شکل را دارد تا ظاهر شیک تری داشته باشد ، زیرا پوشیدن کیف شانه کاملاً غیررسمی است ، به همین دلیل پوشیدن آن با کت و شلوار ممکن است برای شما در نقش های فوق العاده شرکتی مفید نباشد

Folio
folio کیف امروز است. از آنجا که نسخه چاپی ، برنامه ریز روزانه به ساده و دیجیتالی تبدیل می شود (تبلت یا تلفن هوشمند فکر کنید) ، حجیم بودن کیف (و نقش آن در حمل دفترچه یادداشت ، قلم و پرونده) دیگر برای همه افراد در کار ضروری نیست.

کوله پشتی
کیف دیگری که تمام آن بزرگ شده ، کوله پشتی است. هر نام تجاری از بودجه به برخی از بزرگترین نام های لوکس مدام در تلاش برای اختراع پسر مدرسه حمل چیزهایی با طرح های زیبا و چرم کره است.

همچنین پارچه - از نایلون های اسپرت گرفته تا پنبه های ارگانیک - سخت افزار فلزی جلوه ای لوکس به کوله پشتی اضافه می کند ، با زیپ های بیانی ، پین ها و کلیپس ها جزئیات را بالا می برد.

قوانین
به سبک شخصی و رنگ ها یا الگوهای مورد علاقه خود پایبند باشید. ممکن است خرید یک کیف یک حرکت جسورانه باشد ، بنابراین با مراجعه به بیانیه پوست پونیسک یا رنگ صورتی فلوئور ، مسائل را پیچیده نکنید. در عوض ، همانطور که به دنبال یک کت زمستانی هستید ، به خرید کیف نزدیک شوید. چسبیدن به رنگهای خاموش (سرمه ای ، سیاه ، زیتونی ، ذغالی یا قهوه ای) و پارچه های همیشگی (پنبه ، چرم یا پشم). برای شروع ، به هر حال.


کیسه را با ظرفیت کامل پر نکنید. این مربوط به آخر هفته و کوله پشتی است ، زیرا این نوع به احتمال زیاد برای تعطیلات در شهر یا روزهای کامل خارج از خانه استفاده خواهد شد. با حمل همه وسایل ضروری ، کیف بیش از حد پر شده می تواند دست و پا چلفتی و حجیم به نظر برسد و روش خوبی برای پاره شدن پارچه کیف یا شکستن زیپ است. و یک تن وزن خواهد داشت ، شما را در زیر وزن خم می کند یا به طور مرتب بین دست ها جابجا می شوید تا بار را گسترش دهد. این ظاهر خوبی نیست ، بنابراین وسایل ضروری را به همراه داشته باشید.

بندهای شانه را در نظر بگیرید. گرچه این بندها برای کاهش بار طراحی شده اند ، اما بندها - چه چرم و چه بوم ، این امکان را دارد که پیراهن کاری اتو شده یا کت و شلوار جلیقه ای جلیقه ای را به سختی بپوشانید. اگر مستعد آشفتگی هستید ، به دنبال کیف هایی باشید که هم بندهای دستی و هم بند شانه داشته باشد تا بتوانید لباس های خود را تغییر دهید تا لباس های شما به بهترین شکل ممکن جلوه کند. و اگر برای مدت طولانی وسایل خود را چمدان می کنید ، یک بند بند دار انتخاب کنید شانه شما به خاطر آن تشکر می کند

از تمایلات زنانه پرهیز کنید. سبک های خاصی ، به خصوص برگ های برگ و گل در این دسته از انواع استریوت های پوشیدن زنان قرار می گیرند. همه چیز در طراحی است. برای جلوگیری از هرگونه سردرگمی "کلاچ" ، یک عدد برگ در سایز A4 بخرید و رنگ های مردانه را برای کلاه بردار انتخاب کنید.

هدف خود را بدانید. اگر شما یک فرد دست ساز هستید (همیشه در تلفن هستید یا در حال نوشیدن قهوه در حال حرکت هستید) ، ممکن است برگ یا هفته آخر هفته - جایی که کیف در آن قرار دارد - عملی ترین گزینه برای شما نباشد. کیف یا کوله پشتی پیام رسان ، در این حالت ، به مراتب بهتر برای نیازهای روزانه شما مناسب است. نگذارید کیف شما یک کار عاشقانه باشد.