منابع جامع تاسیسات

در این وبلاگ درباره منابع مختلف خدمات دهی و آموزش تاسیسات ساختمانی صحبت خواهیم کرد.

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

Seiko Mini Turtle: آیا این نسل جدید SKX007 است؟

 


Seiko Turtle ، به خودی خود ، مجموعه ای نمادین از این برند است. تاریخچه این مجموعه با مدل های 6306 و 6309 به سال 1976 برمی گردد. با موفقیت روبرو شد و به ویژه در بین مجموعه داران مورد توجه عظیم قرار گرفت. با این وجود علاقه مندان به ساعت بسیار زیادی هستند که فکر می کردند لاک پشت Seiko کمی بزرگ است. ابعاد آن تقریباً 44.3 میلی متر از تاج است. بنابراین ، سیکو مسئولیت ارائه راه حل به بازار را به عهده گرفت: مینی لاک پشت Seiko.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم صادقی

آینده بازاریابی دیجیتال

 

از آگهی ها گرفته تا کلان داده ها ، بازاریابی دیجیتال به طور مداوم برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و مارک ها سازگار است. امروزه ، با افزایش ارتباطات و ایجاد زیرساخت های دیجیتالی ، تغییرات بسیار سریعتر اتفاق می افتد. 1 فضای سنتی بازاریابی دیجیتال در رسانه های پولی ، سئو ، بازاریابی محتوا ، رسانه های اجتماعی ، مدیریت جامعه و موارد دیگر ، به عنوان نوآوری در فناوری ، پیشرفت ها و تغییرات چشمگیری را تجربه می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم صادقی

نحوه ایجاد یک استراتژی موثر در جستجوگرها

 

استراتژی سئو چیست

استراتژی SEO یک برنامه دقیق برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو در یک وب سایت به منظور جذب ترافیک بیشتر است. این طرح باید از چندین ستون بنیادی شامل SEO فنی ، استراتژی محتوا ، سئو داخلی ، ایجاد لینک و تجربه کاربر استفاده کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم صادقی

استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل و نکاتی برای فعالیت های موفق

 

اولین ایمیل ارسال شده توسط ری تاملینسون در سال 1971 یا 1978 بسته به منبع شما ، آغاز دوران ارتباطات مدرن است. این پیام چیز خاصی نبود ، مجموعه ای از اعداد و حروف که بیشتر شبیه رمز عبور بودند تا پیام ، اما اهمیت آن عمیق بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم صادقی