استراتژی سئو چیست

استراتژی SEO یک برنامه دقیق برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو در یک وب سایت به منظور جذب ترافیک بیشتر است. این طرح باید از چندین ستون بنیادی شامل SEO فنی ، استراتژی محتوا ، سئو داخلی ، ایجاد لینک و تجربه کاربر استفاده کند.

به زبان ساده ، استراتژی SEO در مورد ارائه ارتباط و ارزش فوق العاده به جستجوگران است.

اما یک سکه دیگر از سکه SEO وجود دارد که اغلب نادیده گرفته می شود: حفاظت از نام تجاری. یک رویکرد جامع بهینه سازی موتور جستجوگر Enterprise همچنین مثبت بودن جستجوهای مربوط به برند ، مدیران یا محصولات شما را تضمین می کند.

یکی از مزایای اصلی یک استراتژی موفقیت آمیز SEO این است که در هر مرحله از سفر مشتری ، نام تجاری شما را به جستجوگران ارائه می کند. در نتیجه ، شرکت شما فارغ از مرحله خرید آنها ، به یک منبع مطمئن و آشنا برای مصرف کنندگان تبدیل می شود.

در حقیقت ، این مطالعه سفارش شده توسط Forrester Consulting نشان داد که مشتریانی که از طریق SEO تهیه شده اند ، وفادارتر و سرگرم کننده تر هستند. در نتیجه ، آنها منجر به بالاتر رفتن ارزش مشتری (CLV) می شوند.

آیا می خواهید یک استراتژی بازاریابی سئو داشته باشید که بر گروه محصولات یا خدمات شما غالب باشد؟ بیا شروع کنیم!

اهداف سئو

قبل از شروع یک اقدام بزرگ در زمینه SEO ، تعیین اهداف خود بسیار مهم است. از این گذشته ، بدون اهداف مشخص ، فعالیت های SEO شما ROI قابل اندازه گیری ندارند. همچنین مهم است که نتایج SEO را به معیارهای سطح بالا مانند درآمد متصل کنید.

با شناسایی نتایج بازاریابی هدف خود شروع کنید و سپس برای تعریف اهداف فرآیند خود به عقب عمل کنید.

    آیا می خواهید فروش تجارت الکترونیک را افزایش دهید؟ برای کدام واحدهای تجاری ، محصولات و خدمات؟
    آیا می خواهید سهم بازار خود را در بخشهای خاصی از مخاطبان افزایش دهید؟ کدام بخش ها و چگونه میزان دسترسی خود را اندازه گیری می کنید؟
    آیا می خواهید بازدید بیشتری از وب سایت خود داشته باشید؟ چقدر ترافیک؟ چگونه میزان بازدید از ورودی به یک صفحه را در مقایسه با سایر صفحات ارزیابی می کنید؟
    آیا به دنبال هدایت تبدیل از طریق تولید تقاضا یا تولید سرب هستید؟ چگونه تبدیل ها و تبدیل های خرد را اندازه می گیرید؟ چه تعداد و برای چه زمانی باید ببینید؟

مقیاس پذیری سئو

یکی از بزرگترین چالشهایی که شرکتهای بزرگ هنگام تهیه استراتژی وب سایت SEO با آن روبرو هستند مقیاس پذیری است. شاید سایت شما هزاران صفحه داشته باشد یا پهنای باند لازم برای دستیابی به اهداف تولید محتوای SEO خود را نداشته باشید. یا شاید شما با ساخت پیوندها دست و پنجه نرم می کنید.

یک برنامه واقعاً مقیاس پذیر SEO بسیار عمیق تر از افزونه ها و اشتراک نرم افزارهای شخص ثالث است. Terakeet برای تعیین فرصت های سهم بازار ، ساده سازی تحقیقات کلمات کلیدی ، مدیریت ارتباط وبلاگ نویسان و گزارش دهی در برابر اهداف ، قوی ترین فناوری SEO را ایجاد کرده است.

فناوری ما کارایی بی نظیری را به پیشرفته ترین فرآیندهای SEO صنعت تزریق می کند. تیم ما از این کارایی ها استفاده می کند تا با حفظ کنترل کامل و کاهش خطر ، تأثیر را به حداکثر برساند.

    حتی بهترین مدیران SEO در کره زمین برای تسلط بر چندین بخش در صنعت شما به پشتیبانی نیاز دارند.

ادغام و استاندارد سازی کلیدی برای مقیاس گذاری استراتژی کسب و کار SEO شماست. برای این منظور ، همکاری بین بخشی پیشگام با توسعه وب ، مدیریت برند ، مدیریت محصول و فروش. سیلوها را از بین ببرید و فرایندها و سیستم های مستند را ایجاد کنید و نرم افزارها و سیستم عامل های قدرتمند و قابل مقیاس نصب کنید

در یک شرکت بزرگ ، اطلاع رسانی به مدیران و سایر بخشها از پیشرفت در جهت دستیابی به اهداف تعیین شده بسیار حیاتی است. داشبورد به شما امکان می دهد گزارشات SEO خود را در هر کجا که نیاز به اطلاع داشته باشید مقیاس بندی کنید. برداشتن داده ها از ابزارهایی مانند Google Analytics ، Google Search Console ، SEMRush یا Ahrefs و غیره آسان است.

تحلیل رقابتی

تجزیه و تحلیل رقابتی فرآیند ارزیابی رقابت شما به منظور بهبود استراتژی SEO خود است. رتبه بندی جستجوی ارگانیک رقبا ، بررسی های آنلاین ، استراتژی وبلاگ و نمایه های بک لینک را تجزیه و تحلیل کنید. سپس ، تجربه کاربری ، رسانه های اجتماعی ، بخش های مخاطبان هدف ، USP ها و تمایزات آنها را جستجو کنید.

با انجام ممیزی فنی SEO می توانید تجزیه و تحلیل خود را بیشتر انجام دهید. سلامت سایت ، پیاده سازی فنی SEO ، سرعت بارگذاری صفحه و دوستی موبایل آنها را مرور کنید.

تجزیه و تحلیل رقابتی شما البته باید شامل رقبای اصلی شما نیز باشد. با این حال ، بسیار مهم است که شما رقبای آنلاین خود را نیز در بر بگیرید. وب سایتهایی را که صفحه Google را اشغال می کنند برای کلمات کلیدی SEO هدف خود قرار دهید حتی اگر رقبا مستقیم نباشند.

به عنوان مثال ، یک نشریه صنعتی ممکن است تهدیدی برای رتبه بندی SERP شما باشد.

دلیل روشن بودن تمرکز دوگانه بر رقبا روشن است. برای جذب بیشترین میزان جستجو باید به رقبای آنلاین خود پیشی بگیرید.