با صفحه هاب استراتژی بازاریابی خود را بهینه کنید از صفحات مرکز ما به عنوان مرجع استفاده کنید تا آخرین به روزرسانی ها را در مورد تمام روش های عمده بازاریابی دیجیتال دریافت کنید.

آنها به شما کمک می کنند تا با استفاده از تعاریف ، توصیه های مربوط به منابع عضو و مقالات وبلاگ شامل استراتژی ، بهترین روش ها و آخرین آمار ، به سرعت درک کنید که چگونه می توانید از فناوری نهایت بهره را ببرید.
چگونه می توان یک برنامه بازاریابی را ساخت؟

ما معتقدیم که یک استراتژی بازاریابی همه کانال برای بازاریابان ضروری است تا از فرصت های روزافزون بازاریابی دیجیتال برای به دست آوردن و حفظ مشتری استفاده کنند - بنابراین شما می توانید فروش بیشتری داشته باشید. به همین دلیل توصیه می کنیم برای برنامه ریزی استراتژی بازاریابی خود در سراسر Reach ، Act ، Convert و Engage از RACE Framework استفاده کنید.

اجرای استراتژی بازاریابی یکپارچه

یک برنامه بازاریابی یکپارچه پایه ای برای کلیه فعالیتهای عمده بازاریابی آنلاین فراهم می کند. ما Smart Insights RACE Framework را توصیه می کنیم.

این 25 فعالیت ضروری بازاریابی چند کاناله را شامل می شود که تمام قسمتهای چرخه عمر مشتری را که به این بخشها تقسیم شده است ، پوشش می دهد:

    برنامه - از یک روش داده محور برای بررسی اثربخشی بازاریابی دیجیتال فعلی ، شخصی سازی تجزیه و تحلیل ، تنظیم داشبورد KPI و اهداف SMART و ایجاد استراتژی برای بهبود اولویت در نحوه استقرار رسانه ها ، فن آوری ها و داده های بازاریابی دیجیتال برای افزایش بازده و فروش
    رسیدن - با 6 تکنیک اصلی بازاریابی آنلاین که منجر به بازدید بیشتر از سایت شما می شود ، آگاهی ایجاد کنید.
    اقدام کنید - برای کمک به شما در ایجاد هدایت برای آینده ، تعاملات را در وب سایت یا رسانه های اجتماعی خود تشویق کنید
    تبدیل - از هدف گیری مجدد ، حمایت مالی و بهینه سازی نرخ تبدیل برای یادآوری و ترغیب مخاطبان خود برای خرید آنلاین یا آفلاین در صورت مهم بودن کانال های حضوری تلفن برای شما استفاده کنید.
    تعامل - با بهبود ارتباطات شخصی با استفاده از بازاریابی وب ، ایمیل و رسانه های اجتماعی ، فروش را از مشتریان موجود افزایش دهید

استراتژی پیروزی را تدوین کنید

امروز با یک مرحله به مرحله مرحله آزمایش شده و آغاز شده شروع کنید. برای بهبود بازاریابی و به دست آوردن مشتری بیشتر از Smart Insights RACE Framework استفاده کنید.

راهنمای سریع استراتژی بازاریابی
عوامل موفقیت استراتژی بازاریابی

یک استراتژی بازاریابی موثر به شما کمک می کند تا برای موفقیت شرکت تصمیمات صحیحی بگیرید. مدل فرآیند استراتژی چارچوبی را ارائه می دهد که یک توالی منطقی را ارائه می دهد که باید برای اطمینان از درج کلیه فعالیتهای کلیدی برای توسعه و اجرای استراتژی دنبال شود. ما روش برنامه ریزی SOSTAC را توصیه می کنیم.

استراتژی بازاریابی شما باید شامل یک بررسی باشد تا بررسی کند همه توانایی های شما برای کمک به سازمان شما در مدیریت تمام نقاط تماس دیجیتال وجود دارد. اما چه توانایی هایی مهم هستند و چه توانایی هایی را باید مرور کنید؟

یک استراتژی موفق باید بر اساس بررسی 7 توانایی اصلی باشد که عبارتند از: رویکرد استراتژیک ، روند بهبود عملکرد ، تعامل مدیریت ، منابع و ساختار ، داده ها و زیرساخت ها ، ارتباطات تلفیقی مشتری و تجربه مشتری.