از آگهی ها گرفته تا کلان داده ها ، بازاریابی دیجیتال به طور مداوم برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و مارک ها سازگار است. امروزه ، با افزایش ارتباطات و ایجاد زیرساخت های دیجیتالی ، تغییرات بسیار سریعتر اتفاق می افتد. 1 فضای سنتی بازاریابی دیجیتال در رسانه های پولی ، سئو ، بازاریابی محتوا ، رسانه های اجتماعی ، مدیریت جامعه و موارد دیگر ، به عنوان نوآوری در فناوری ، پیشرفت ها و تغییرات چشمگیری را تجربه می کنند.

توسعه دادن

در زیر ما نوآوری هایی را که در کانال های بازاریابی دیجیتال سنتی اتفاق می افتد ، برجسته می کنیم ، و بررسی می کنیم که چرا بازاریابان برای تکامل بازاریابی دیجیتال با تکنولوژی بالا نیاز به تکامل دارند.

جستجوی پرداخت شده یا بازاریابی در موتورهای جستجو ، روال بازاریابی تولید ترافیک وب با خرید تبلیغات در موتورهای جستجو است. بازاریابان یا هر بار که روی تبلیغات آنها کلیک می شود یا وقتی تبلیغ آنها نمایش داده می شود ، هزینه پرداخت می کنند. 2 به طور کلی یک تیم اختصاصی تصمیم می گیرد که براساس چه مکانی بستر کند ، بر اساس جایی که آنها اعتقاد دارند تبلیغ دریافت می کند بیشترین کشش

یک توزیع احتمالی در این روش سنتی از رسانه های پولی ، تبلیغات برنامه ای است ، نوعی از رسانه های پولی که از هوش مصنوعی برای خرید خودکار فضای تبلیغات با استفاده از داده ها استفاده می کنند تا مشخص کنند که تبلیغات باید مخاطب را هدف قرار دهند.

با تخمین 46 میلیارد دلار برای تبلیغات برنامه ای در سال 2018 ، پیش بینی می شود که تا سال 2020 86٪ از کل تبلیغات نمایش دیجیتال از طریق اتوماسیون ارائه می شود. کاهش هزینه های جذب مشتری.

با معرفی سیری ، الکسا ، کورتانا و دستیار Google ، محبوبیت جستجوی صوتی ، به موجب آن کاربر به جای تایپ درخواست یا انجام دستی کار ، مستقیماً با دستگاه خود صحبت می کند. همزمان با انطباق بیشتر مصرف کنندگان از دستیارهای صوتی و شروع به استفاده از آنها ، بازاریابانی که با SEO کار می کنند باید بهینه سازی وب سایت های خود را برای تشخیص جستجوی صوتی در نظر بگیرند

نحوه صحبت ما با نوع تایپ ما تفاوت اساسی دارد و سهولت س askingال پرسیدن توضیح می دهد که چرا "72٪ از افرادی که دارای بلندگو فعال می شوند می گویند دستگاه های آنها اغلب به عنوان بخشی از برنامه روزمره آنها استفاده می شود." 7 با افزایش محبوبیت این فناوری ، به احتمال زیاد این تعداد افزایش خواهد یافت و ایده دستیاری ثابت و بدون هندزفری مانند طبیعت دوم احساس می شود.

در سال 2017 ، گوگل میزان دقت 95 درصدی دستیار دیجیتال تشخیص صدا خود را اعلام کرد و با پیشرفت این فناوری ، رشد کاربر نیز افزایش می یابد .8 انتظار می رود سرعت رشد سریع باشد ، انتظار می رود 50٪ از کل جستجوها به صورت صوتی انجام شود. 2020.9 برای استفاده بیشتر از جستجوی صوتی ، کلمات کلیدی دم طولانی و محتوای طبیعی منعکس کننده زبان مکالمه احتمالاً بالاتر است.

به دنبال سئو و بهینه سازی جستجوی صوتی ، محتوای مکالمه ای که شخصی و معتبر به نظر می رسد همچنان کلید جذب مشتریان است. با این حال ، در سال 2019 ، شخصی سازی در خط مقدم بازاریابی محتوای موفق قرار دارد.

با تکامل داده های بزرگ و در دسترس بودن اطلاعات عمیق مصرف کننده ، شخصی سازی محتوا نه تنها قابل دسترسی است ، بلکه 96٪ از بازاریابان معتقدند شخصی سازی روابط مشتری را بهبود می بخشد.

همانطور که مشتریان به سمت تجربیاتی که ترجیحات آنها را منعکس می کند ، جلب می شوند. تعیین اینکه چه محتوایی بیشترین ارتباط را با یک شخص خواهد داشت کلید رضایت و وفاداری مشتری است.

در حالی که شخصی سازی در همه اشکال محتوا مهم است ، نوع محتوایی که تولید می کنید همچنان جنبه اساسی استراتژی بازاریابی دیجیتال شماست.

محتوای ویدیویی به عنوان شکلی که به طور فزاینده ای محبوب از محتوا مورد توجه قرار گرفته است. با ویدئوی زنده ، استوری ها و تلویزیون اینستاگرام ، مشاغل بیشتر و بیشتر از ویدئو به عنوان ابزاری برای بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند. برخی از بازاریاب ها فراتر از آن فراتر رفته و پیام های ویدئویی شخصی سازی شده ای را در مقابل ایمیل یا تماس تلفنی ایجاد می کنند ، که ممکن است یک روش جدید امیدوار کننده برای جذب مشتری باشد.

توسعه اخیر محتوای ویدیویی 360 درجه به بینندگان این امکان را می دهد تا دید شخصی خود را برای یک تجربه شخصی تر و جذاب تر کنترل کنند. در کنار این فناوری ، واقعیت مجازی بینندگان را به طور کامل در تجربه نام تجاری غرق می کند و با توجه به اینکه انتظار می رود بازار واقعیت مجازی تا سال 2020 به 22.4 میلیارد دلار برسد ، عاقلانه است که مارک ها با پتانسیل این فناوری آشنا شوند.

بازاریابی اینفلوئنسر امروزه به معادل بازاریابی دهان به دهان تبدیل شده است. از آنجا که مردم معمولاً بیش از مارک ها به مردم اعتماد می کنند ، شنیدن اطلاعات مثبت یا بازخورد درباره یک محصول یا تجربه از اینفلوئنسر اغلب از وزن و اعتبار بیشتری نسبت به زمانی که از خود برند ناشی می شود برخوردار است.

 

با این حال ، این صنعت در سال های گذشته با چالش هایی روبرو بود که مارک ها برای یافتن افراد مناسب برای تبلیغ تصویر و پیام خود تلاش می کردند. امروزه هوش مصنوعی در تلاش است تا با بازاریابی اینفلوئنسر به روشی کاملاً خودکار ، این مشکلات را حل کند.

هوش مصنوعی قادر است با الک کردن میلیون ها تصویر در ثانیه تجزیه و تحلیل میل تجاری با نام تجاری تأثیرگذار را برای انتخاب تأثیرگذارهای خاص بر اساس ویژگی های مشخص شده انجام دهد.

هنگامی که اینفلوئنسر محتوا را ارسال یا به اشتراک گذاشت ، AI می تواند داده های پست را تجزیه و تحلیل کند تا میزان دریافت پست و میزان تأثیرگذاری تأثیرگذار و مارک را تعیین کند.

از نظر رابطه تأثیرگذار و نام تجاری ، هوش مصنوعی را می توان با استفاده از داده های موجود آموزش داد تا پیش بینی کند که انگیزه برای ترغیب تأثیرگذار به ارسال به طور مثرتر کار می کند و سپس در لحظه مناسب این انگیزه را ارائه دهد.

 این پیشرفت ها به فرآیند بازاریابی تأثیرگذار اجازه می دهد تا منابع کمتری ، سریعتر و داده های بیشتری را برای تجربه بهتر مشتری و روابط تجاری هدایت کند.

در چشم انداز بازاریابی دیجیتال ، سال 2019 قرار دادن مشتری در خط مقدم استراتژی بازاریابی دیجیتال با جزئیات بیشتر از آنچه در گذشته امکان پذیر بود بود. بازاریابی متفکرانه و شخصی سازی شده با استفاده از داده های بزرگ ، هوش مصنوعی و فناوری نوآورانه نحوه ارتباط برندها با مشتریان را تعریف می کند.

جذابیت برای فردی با محتوای گفتگوی ، گفتاری قابل دسترسی و جذاب از نظر بصری ، روندهای اصلی اطلاع رسانی از نحوه موقعیت سازی مارک ها در آینده نزدیک است.

درصنعتی که غالباً از بحثهای هیجان انگیز پیرامون فناوری اشباع شده است ، این امر باید ایده ای از پیشرفتهای عملی و عملی را که فناوری می تواند در استراتژیهای دیجیتالی موجود آنها ایجاد کند ، در اختیار بازاریابان و برندها قرار دهد.