خدمات چاه بازکنی و تخلیه چاه در تهران توسط مجموعه پرتقال با کمک بیش از ۲۰۰ چاه بازکن و سرویس کار با تجربه انجام می شود. با کمک بهترین دستگاه های چاه بازکنی و قوی ترین تانکرهای ۸۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ با مکندگی قوی خدمات باز کردن چاه فاضلاب و تخلیه چاه را انجام می دهند.

گرفتگی چاه به دلایل مختلفی اتفاق میفتد که در بسیاری از مواقع مقصر خود شخص هست. اما برای هر کاری یک راه حلی وجود دارد.

شما هم می توانید برای پیش نیامدن مشکلی مثل گرفتگی لوله کارهایی را انجام دهید که باعث این مشکل نشود. این گرفتگی می تواند در حمام و دستشویی اتفاق بیفتد. اما ممکن است که مشکل اصلی در چاه فاضلاب باشد.

 

چاه بازکنی

باید اول مشکل اصلی را حل کرد و بعد مشکل فرعی را برای حل این مشکل می توانید. با کارشناسان ما که در این کار مهارت بالایی دارند و چندین سال به صورت حرفه ای در سراسر تهران در حال خدمات رسانی هستند کمک بگیرید. برای پشتیبانی و اطلاعات بیشتر می توانید با این شماره تماس بگیرید.

شماره تماس: ۰۹۱۲۹۲۵۰۶۵۸

 

در این مقاله می خواهیم توضیح مختصری در مورد چاه بازکنی برای شما بدهیم تا آشنایی کامل درباره آن و شرکت های چاه بازکنی و قیمت باز کردن چاه فاضلاب داشته باشید.

 

استفاده از تانکرهای قوی برای بازکردن و تخلیه چاه

چاه بازکنی با استفاده از تانکر های مختلفی انجام می شود . باز کردن چاه با استفاده از تانکرهای مکنده ، آبکش و لجن کش انجام می شود که هر کدام از این تانکر ها کار مخصوص خود را انجام می دهند.

برای مثال تانکر آبکش فقط آب چاه را می کشد و مواد زائد آن باقی می ماند و اما تانکر مکنده یکی از بهترین نوع تانکرهاست که تمام چاه را تخلیه و باز می کند و چیزی در آن باقی نمی گذارد.

 

 

انواع گرفتگی لوله فاضلاب:

بیشتر گرفتگی ها لوله با فنر زدن باز نمی شود و مشکل اصلی از جای دیگری است. مثلا گرفتگی به خاطر پر شدن چاه فاضلاب ساختمان است که باید خالی شود و چاه را باز کرد تا گرفتگی بر طرف شود.

بعضی اوقات گرفتگی آنقدر شدید نیست می توان با تلمبه مشکل را حل کرد. در نظر داشته باشید که نوع گرفتگی در محل گرفتگی مهم ترین علل در قیمت چاه بازکنی است.

به عنوان مثال برای باز کردن فاضلاب به سمت آشپزخانه منزل با تخلیه چاه یک پاساژ یا پادگان متفاوت است. بعضی اوقات گرفتگی به خاطر ریزش چاه می باشد و نیاز به لایروبی و کفتراشی چاه فاضلاب است.

 

 

دلایل زود پر شدن چاه:

یکی از مهم ترین علت پر شدن سریع چاه فاضلاب نداشتن علم کافی در این مورد است. چون به جای استفاده از تانکر مکنده از آبکش استفاده می کنند.

تانکر آبکش آب چاه را خالی می کند و چاه را باز می کند و مواد زائد را خالی نمی کند باید از تانکر مکنده استفاده کرد تا کل مواد را بگیرد و چاه باز شود. در مواقعی از چاه بازکنی و لایروبی باید استفاده کرد.

این کار شاید خیلی سخت و زمان بر باشد. ولی تاثیر زیادی در دیر پر شدن چاه دارد. چون تمام چاه را با منابع انسانی باز می کنند. انگار چاه تازه حفر شده است.

 

نحوه کار چاه بازکنی :

بیشتر مشتریان که تماس می گیرند از ما این سوال را می پرسند که آیا چاه بازکنی از داخل توالت و بدون باز کردن چاه ممکن است؟ آن هایی که این سوال را از ما دارند میخواهیم بگوییم که برای باز کردن چاه پر شده به هر دلیلی باید درب چاه را بردارید و کار باز کزدن چاه را انجام دهید.

برای چاه بازکنی تهران و تخلیه چاه با پمپ باید حتما درب چاه را اندازه نیم متر باز کنید و پمپ را به داخل چاه انداخته و کار را شروع کنید.

ولی اگر کار شما با تانکر راه میفتد درب چاه به اندازه یک لوله باز باشد کافیست و می توان کار را انجام داد.

نگران هیچ چیز نباشید کار را به بهترین گروه چاه بازکنی سپردید خیالتان راحت.

 

چاه بازکنی با پمپ لجن کش:

برای باز کردن چاه بیشتر اوقات از تانکرهای بزرگ با پمپ های کفکش استفاده می کنیم که هم حجم تانکرها خیلی بالاست و قیمت مناسب تری نسبت به ماشین های ساکشن دارند.

ولی گاهی اوقات شاید نتوانند پمپ را به کف چاه بفرستند و یا بخواهند عمل لایروبی را به صورت مکانیزه انجام دهند. از ماشین های خیلی قوی مکنده استفاده می کنند که نیازی به پمپ برق نیست و با دور موتور همان ماشین این عمل مکش انجام می شود.

 

 

از چه نوع پمپ هایی باری چاه بازکنی استفاده می شود؟

باز کردن چاه با پمپ های سه فاز ، تک فاز ، آبکش ، لجن کش و ارتفاع زن با تانکر های بزرگ به صورت تمام وقت و با نرخ اتحادیه به کل تهران سرویس دهی می کنند.

برای پردن یک تانکر بزرگ با پمپ آبکش حدور ۲۵ دقیقه زمان می برد و برای پمپ لجن کش حدود ۱۵ دقیقه زمان می برد که با طولانی بودن لوله شیلنگ و افزایش ارتفاع چاه و محل قرار گرفتن تانکر زیاد می شود. برای تخلیه چاه ۱ تانکر بزرگ و پمپ لجن کش یکی از بهترین و به صرفه ترین روش های چاه بازکنی است.

زیرا ۹۰ درصد از حجم فاضلاب خالی می شود و هزینه آن بسیار کم است و هیچ سرو صدایی ندارد و در کمتر از ۲۰ دقیقه یک تانکر پر می شود. کوچکترین کثیفی و آلودگی به وجود نمی آید. چون شیلنگ های کار گذاری شده ضخیم آتش فشانی هستند که به درون تانکرها وصل شده اند که کوچکترین درز و آب ریزی ندارد.

 

https://portoghal.com/open-the-sewage-well/