براساس گزارش های رسمی ، اپل از ایالات متحده آمریکا در حال حاضر با ارزش ترین شرکت دولتی در جهان است و بالاتر از شرکت نفتی دولتی سعودی ، سعودی آرامکو است.

طبق گزارش CNBC ، ارزش بازار شرکت تیم کوک اکنون 1.84 تریلیون دلار (1840 میلیارد دلار) است ، در حالی که ارزش فعلی آرامکو 1.76 تریلیون دلار (1760 میلیارد دلار) است. سهام اپل که از اواخر ماه مارس به طور مداوم در حال رشد است ، پس از اعلام گزارش مالی سه ماهه سوم و شکستن رکورد در طول روز گذشته ، 10 درصد از ارزش کل را افزایش داد. ناگفته نماند ، برای اولین بار ، ارزش هر سهم اپل از 400 دلار فراتر رفته و اکنون هر سهم با 425.04 دلار معامله می شود.

کل درآمد اپل در سه ماهه سوم 59.7 میلیارد دلار بوده که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است. فروش عالی برای خانواده Mac و iPads برجسته این گزارش آمار فروش بود. با توجه به شیوع تاجی و جابجایی برخی از افراد ، تقاضا برای این محصولات به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

در طول کنفرانس ، اپل همچنین یک چهارم از سهام خود را در بازار بورس ایالات متحده اعلام کرد ، به این معنی که هر سهامدار اپل سهم سهم اضافی در هر سهم را در تاریخ 25 اوت امسال دریافت می کند.

آمازون ، فیس بوک و گوگل نیز گزارش های مالی خود را منتشر کرده اند و به طور کلی عملکرد خوبی در سه ماه گذشته دارند. سودآوری آمازون در اپیدمی کنونی دو برابر شده است و تعداد کاربران فعال فیسبوک روزانه 12 درصد افزایش یافته و به 1.79 میلیارد می رسد. این چهار شرکت در سه ماهه سوم سال 28.6 میلیارد دلار سود کسب کردند که این نشان دهنده موقعیت مطلوب شرکت های فناوری در دوره Corona است.