اغلب اوقات ، کوارتز به عنوان یک روش ارزان و بدون احساس برای گفتن زمان مورد توجه قرار نمی گیرد. در حالی که ساعت های مکانیکی به عنوان یک هنر عالی پیچیده روی پایه قرار می گیرند (و انصافاً ، در بسیاری از موارد اینگونه هستند) ، کوارتز به عنوان پاسخ آسان وقت سنجی برچسب گذاری شده است.

می بینید که چگونه برداشت ریشه می گیرد. حرکات مکانیکی پیشرفته از تولیدات تمیز و روشن در حومه سرسبز سوئیس ناشی می شود. ساعت های مجهز به کوارتز را می توانید با قیمت 50 دلار در Big Lots محلی خود پیدا کنید.

 

اما نباید به ساعت های کوارتز نگاه تحقیرآمیز داشت. بسیاری از ساعت های ارزان قیمت مورد علاقه ما توسط مارک های معتبر و با استفاده از حرکات کوارتز عالی ساخته می شوند. حتی محدوده قیمت پیشرفته برخی ساعتهای کوارتز باورنکردنی را در خود جای داده است - چهار رقم یا بیشتر خرج کنید و می توانید ساعتی داشته باشید که نه تنها از یک ساعت مکانیکی با قیمت مشابه دقیق تر است ، بلکه دارای ویژگی های جدید و در اشکال چشمگیر است . اگر بخواهم صریح بگویم ، وقتی ساعت سازها محدوده هایی را که حرکات کوارتز می توانند انجام دهند ، کنترل می کنند ، نتیجه برخی از پیشرفته ترین ساعت های فنی است که می توانید خریداری کنید. این پنج ساعت آن را ثابت می کنند.

 

ماکس بیل مگا

برخی از ساعتهای طراحی شده توسط Max Junghans بی سر و صدا از جالبترین فناوری کوارتز در اطراف استفاده می کنند: کوارتز با رادیو کنترل. این ساعتهای باوهاوس که در غیر این صورت دست کم گرفته می شوند ، از یک حرکت خاص برخوردارند که به طور مداوم خود را در برابر سیگنال های رادیویی جهان بررسی می کنند تا دقت +/- 8 ثانیه در سال را حفظ کنند. علاوه بر این ، آنها از انرژی خورشیدی استفاده می کنند ، به این معنی که حداکثر سه سال ذخیره انرژی دارند و تاریخ تا سال 2400 دقیق خواهد بود. برای یک ساعت لباس کوچک و زیبا ، بد نیست؟

 

Grand Seiko SBGN009

چه کسی گفته کوارتز نمی تواند زیبا و همچنین دقیق باشد؟ این GMT از گرند سیکو دارای تمام ظرافت و طراحی عالی است که معمولاً فقط با ساعتهای مکانیکی مرتبط است ، اما آن را با جنبش کوارتز گران قیمت این برند ، 9F مطابقت می دهد. (نسخه خاصی از حرکت مورد استفاده در اینجا ، 9F86 ، شامل یک عارضه GMT و نمایش تاریخ است.) SBGN009 دقیقاً دارای یک قاب کاملاً بزرگ 40 میلی متری با یک صفحه آبی زیبا و آبی تیره و یک رنگ زرد در دست ها و شاخص ها است. به +/- 10 ثانیه در سال

 

Citizen Caliber 0100

با عرضه در سال 2019 ، کالیبر 0100 با دقت بیان شده +/- یک ثانیه در سال ، به دقیق ترین ساعت مجهز به نور دنیا تبدیل شد. علاوه بر این ، این حرکت کاملاً مستقل است ، به این معنی که با هر نوع سیگنال خارجی همگام سازی نمی شود ، چه رادیو کنترل شده و چه غیر آن گرچه این فناوری ارزان نیست - ساعت از 7400 دلار شروع می شود - مطمئناً منحصر به فرد است: بلور کوارتز درون آن چیزی شبیه "برش AT" است که به آن ثبات و مقاومت بیشتری در برابر تغییر دما و موقعیت می دهد ، همچنین فرکانس فوق العاده بالا 32kH.

 

G-SHOCK MRG-B2000SH Shougeki-Maru Rising Dragon Limited Edition

آیا حتی باید حرفی بزنیم؟ به این چیز f * cking نگاه کنید. این ساعتی است که فرودو احتمالاً در آن سفر به موردور به تن کرده است. این از طراحی کلاه ایمنی سامورایی ژاپنی ، که kabuto نامیده می شود ، الهام گرفته شده و دارای حاشیه تیتانیوم جعلی با درمان رنگی منحصر به فرد است که با استفاده از قالب ماسه ، برس و یک ابزار مه آلود به دست می آید. این ساعت مجهز به بهترین موارد خوب G-Shock مجهز به کوارتز است: دسترسی به 39 منطقه زمانی ، شارژ Tough Solar ، 18 ماه دوام باتری و 200 متر مقاومت در برابر آب. به طور خلاصه: اگر این چیز به عقب برگردد ، هیچ ساعت کوارتز نخواهد شد.

 

Breitling اضطراری

اگر با شرایط اضطراری آشنا نیستید ، به ما اجازه دهید ذهن شما را محکم کنیم: این ساعت کاملاً بد و مجهز به کوارتز زمان را مشخص می کند ، مطمئناً دارای چراغ اضطراری اضطراری با فرکانس دوگانه است که با کشیدن آن هشدار داده می شود یک تیم نجات به محل شما. طراحی شده توسط کال Breitling. 76 ، یک حرکت کرونوگرافی SuperQuartz دارای گواهینامه COSC است ، اورژانس در تیتانیوم ساده یا روکش DLC موجود است و از یک باتری قابل شارژ برخوردار است. اگر نمی خواهید در معرض مرگ باشید ، چراغ راهنما را فعال نکنید: علاوه بر قیمت پایه 16،475 دلار ، یک جریمه سنگین پرداخت خواهید کرد.