بسیاری از پنج خطای لوله کشی برتر به تدریج با گذشت زمان اتفاق می افتند. اگر بتوانید آنها را زود بخرید ، در دراز مدت با صرفه جویی در هزینه ، زمان و انرژی خود صرفه جویی می کنید.


 دانستن اصول اولیه لوله کشی به شما این امکان را می دهد تا بسیاری از مهمترین مشکلات لوله کشی توسط خودتان حل شود.

 
1. بدون آب گرم

نداشتن آب گرم شایعترین مشکل در هر خانوار است. این به طور عمده به دلیل مشکلات بخاری آب یا دیگ بخار بوجود می آید. در اینجا چند چک سریع قبل از تماس با لوله کش انجام می شود.

 اگر بخاری گازی با چراغ خلبان دارید (شعله آبی که در مرکز بخاری می سوزد): -

بررسی کنید تا شعله روشن شود.

بررسی کنید که تنظیم دما اشتباه یا خاموش نشده است.

درجه حرارت را تا حد زیادی تنظیم کنید تا آبگرمکن بتواند مقادیر کافی آب گرم را تأمین کند.

-درصورتیکه بخاری آب به اندازه کافی قدرتمند باشد تا خواسته های خانواده را برآورده سازد.

- ممکن است بخاری آب مجدداً تنظیم شود. (مراحل عمل در اینجا به مشخصات آبگرمکن بستگی دارد). اگر دستورالعمل هایی برای انجام این کار و احساس اطمینان دارید ، دیگ را مجدداً تنظیم کنید. اگر اینطور نیست ، لطفاً با یک لوله کش حرفه ای تماس بگیرید.

-بعد از این ، نداشتن آب گرم به دلیل عدم فشار آب در دیگ است. به سادگی روشن کردن فشار آب ، دیگ شما را زنده می کند.

 باز هم روش دقیق این امر به ساخت ، مدل و سن دیگ شما بستگی دارد. اگر شما یکی از آنها را دارید یا اگر به هیچ وجه مطمئن نیستید ، با مهندس گاز ایمن تماس بگیرید

- ناگفته پیداست که اگر در پیش پرداخت پیش بروید؛ لطفا اطمینان حاصل کنید که اعتبار کافی در کنتور برای پرداخت آب گرم وجود دارد !!!!

 
2. لوله ها را بسته و تخلیه می کند

بهترین راه حل در اینجا این است که مراقب باشید در وهله اول از زیر سینک فرو می رود. گرفتگی مو / دست و صابون گرفتگی سینک حمام / دوش / حمام و چربی و مواد غذایی که جلوی سینک آشپزخانه را مسدود می کند ، شایع ترین مشکلات است. علائم این امر هنگامی است که آب در حال تخلیه کند یا در موارد شدید باشد ، به هیچ وجه تخلیه نمی شود.

 اگر در شرایطی که انسداد جزئی از سینک ، لوله یا تخلیه شما وجود داشته باشد ، وضعیت به وجود آید ، نکات زیر را امتحان کنید:

-به راحتی سعی کنید آب بسیار جوش / جوش را از طریق سیستم عبور دهید تا چربی ها را ذوب کرده و از نیروی آب برای عبور از انسداد لوله ها استفاده کنید.

-در هر زمان سعی کنید با انگشتان خود که در سطح مانند موهایی که در یک فیلتر سینک یا ماسه گرفتار در زهکشی قرار گرفته است ، مسدود کنید.

از جوش شیرین و سرکه برای از بین بردن گرفتگی ناخواسته استفاده کنید. این یک واکنش شیمیایی است که برای حل انسداد عمل می کند.

از آنجا که می خواهیم واکنش در منطقه مسدود شده انجام شود ، ابتدا در یک فنجان جوش شیرین بریزید سپس در یک فنجان سرکه بریزید سپس حداقل نیم ساعت بگذارید تا واکنش اثر داشته باشد.

 می توانید اندازه گیری ها را برای یک منطقه مسدود شده بزرگتر افزایش دهید. سپس با آب جوش بشویید و آزمایش کنید که آیا لوله شما را قفل نکرده یا تخلیه کرده است.

. ریختن در آب گرم از ارتفاع زیاد باعث افزایش نیرو می شود که می تواند به شکستن انسداد کمک کند. فقط مراقب باش؛ اگر آب از خیلی زیاد آب بریزید ، می تواند دوباره بهم بخورد و احتمالاً شما را در این روند بسوزاند.

 اگر از خیلی پائین بریزید ، به اندازه کافی نیرو به منطقه مسدود نمی شود. اگر هیچ یک از این نکات کار نکرد ، وقت آن است که به سمت پیوند قابل اعتماد بروید. در واقع یک دوست لوله کش

از شاخه خود استفاده کنید تا فشار هوا را از طریق سیستم مجبور کند تا یک گرفتگی را جدا کند. با این حال ، اثر آن بستگی به شدت و محل انسداد دارد. اگر پیستون کافی نیست ، یک مارپیچ را انتخاب کنید که یک میله انعطاف پذیر طولانی است که به گونه ای طراحی شده است که می تواند در خم شدن لوله ها بچرخد و این فشار را تا آنجا که می رود هل دهید و امیدوارم به انسداد برسد و نیروی کافی برای عبور از آن وجود داشته باشد. مسدود شده منطقه.

-در صورت اطمینان از انجام این کار ، می توانید P-Trap و / یا U-Bend را بردارید تا انسداد را پیدا کرده و سپس از روشهای بالا استفاده کرده و سعی کنید انسداد را در لوله از بین ببرید.

   
3. شیرهای آبپاش

اگر در خانه خود شیپور خاموشی دارید ، اگر برخی از اصول لوله کشی را می دانید باید خودتان آنها را برطرف کنید.

-در ابتدا ، مطمئن شوید که آب در قسمت اصلی خاموش است.

- قسمت بالای شیر آب را شسته و زیر قسمت بالا را که ممکن است نیاز باشد با پیچ گوشتی جدا کنید ، بررسی کنید.

واشر را برای هرگونه علائم پوسیدگی ، گودال یا ترک بررسی کنید.

-به طور معمول ، یک واشر فرسوده مشکلی با شیر آب دارد.

-فقط با جایگزین کردن این کار با یک واشر جدید بیشتر این مشکلات برطرف می شود.

 
4- لوله های نشتی

نشت لوله یکی از مهمترین مشکلات لوله کشی است و در صورت عدم برخورد سریع با آنها ، می تواند یک مشکل جدی باشد. نشت لوله ها معمولاً در مفاصل اتفاق می افتد. اگر نشت توسط مفصل شل ایجاد شده است ، به سادگی u را محکم کنید