استودیوی بازی سازی Respawn Entertainment این روزها به سختی در حال کار روی پشتیبانی بازی بتل رویال خود با عنوان Apex Legends است.

با این حال شایعات حاکی از آن است که این استودیو روی پروژه دیگری نیز به طور همزمان کار می‌کند. دیتاماینر شناخته شده Apex Legends با نام Biast12 اخیرا افشا کرد که Titanfall 3 در حال توسعه است که جزییات بیشتر درباره شایعه توسعه بازی Titanfall 3 در تصویری از توییت او قابل مشاهده می‌باشد.

شایعه توسعه بازی Titanfall 3

این دیتاماینر مطرح Apex Legends روز گذشته شایعه توسعه بازی Titanfall 3 را مطرح کرد اما اطلاعات اضافه‌ای در این باره ارائه نداد. به گفته او، ظاهرا منابع متعددی در این زمینه وجود دارد و به نظر می‌رسد که شواهد موجود تصادفی نیستند.

اندکی پس از فاش کردن اینکه Titanfall 3 در حال توسعه است، Biast12 پروفایل توییتر خود را خصوصی کرد اما کاربران موفق شدند از توییت او اسکرین شات بگیرند. تصویر این توییت را در زیر می‌بینید.


شایعه توسعه بازی Titanfall 3 به گفته دیتاماینر Apex Legends

با وجود اینکه Biast12 در مورد افشای اطلاعات مربوط به Apex Legends کاملا به شرکت وفادار است، ما باید آنچه را که امروز فاش شده، غنیمت بدانیم.

Respawn قبلا انکار کرده بود که Titanfall 3 در حال توسعه است اما با این وجود مدتی از این که استودیوی سازنده بازی، کار بر روی ورود جدیدی از سری Titanfall را انکار کرده، می‌گذرد و ممکن است از آن زمان تا امروز اوضاع تغییر کرده باشد.

Titanfall 2 به لطف مکانیک عالی گیم پلی و بخش جذاب تک نفره خود در بین بهترین FPS های منتشر شده در سال‌های اخیر قرار گرفته است.

منبع