همه ما می توانیم در این مورد توافق کنیم -

ساعتهای مچی به دلایل زیادی توسط مردم پوشیده می شود. بعضی از افراد ساعت مچی می زنند تا به راحتی زمان را مشخص کنند ، در حالی که دیگران ممکن است به دلایل شخصی تری باشند. برخی از ساعت ها به دلیل ویژگی های اضافی طراحی آنها ممکن است نسبت به ساعت های دیگر قابل قبول باشند.

این را می توان در ویژگی هایی مانند ماشین حساب ، کرنومتر ، GPS و حتی کرنومتر یافت. صرف نظر از ساعت مورد استفاده افراد ، این ساعت اغلب در دو طرح اصلی طبقه بندی می شود - ساعت آنالوگ یا دیجیتال.

با استفاده از این ایده ، کاربران می توانند از طراحی واقعی ، اجزای ساعت و حرکات موجود در یک ساعت دیجیتال یا آنالوگ مطلع شوند. تصمیم گیری بهتر و در نظر گرفتن گزینه مناسب ساعت ها برای استفاده ، زمانی امکان پذیر است که طبقه بندی یک ساعت دیجیتالی یا آنالوگ را درک کنید.

وقتی صحبت از ساعت یا به طور کلی مد می شود ، تصمیم گیری صحیح مهم است.

چرا ساعت آنالوگ انتخاب می کنیم؟

توسط سازه های مکانیکی ، ساعت یا ساعت آنالوگ از مکانیزمی برای بیان زمان استفاده می کند. این ساختارهای مکانیکی می توانند به صورت عقربه و صفحه باشند. در مورد ساعت دیجیتال ، ساختارهای الکترونیکی مانند LED و کریستال مایع می توانند به نشان دادن زمان کمک کنند.

در اینجا یک ساعت خوب Vincero وجود دارد:

با یک صفحه ساعت مینیاتوری ، یک ساعت آنالوگ قادر خواهد بود تا مدت زمان دوازده ساعت را به راحتی نمایش دهد. این شامل یک دقیقه و یک ساعت نمایشگر است.

همه امکان یافتن دست دوم با ساعت های خاص آنالوگ وجود دارد. در حال حاضر می توانید ساعت های آنالوگ با اعداد رومی و اعداد سنتی پیدا کنید. علائمی وجود دارد که برای اکثر ساعت های آنالوگ ، شصت دقیقه در یک ساعت را نشان می دهد. در حالی که ساعت های دیجیتالی اغلب از ویژگی های اضافی برخوردار هستند ، ساعت های آنالوگ نیز از عملکردهای به روز شده رونمایی می کنند.

ساعت های آنالوگ در مقایسه با ساعت های دیجیتال بسیار سنتی هستند. در واقع ، ساعت های آنالوگ را می توان در انبوهی از قیمت ها و سبک ها یافت. برای افرادی که لوازم جانبی کلاسیک را دوست دارند ، یک ساعت آنالوگ ممکن است بهترین انتخاب باشد. ساعت های آنالوگ برای رویدادهای زیبایی که نیاز به ظاهر رسمی و لباس دارند ایده آل هستند.

آن را از جیمز باند بگیرید. با ماشین خیلی خوبه

در واقع ، یک ساعت لوازم جانبی خوبی برای شرکت در یک مراسم رسمی است. با ترکیب مناسب کراوات ، تاکسیدو و یک ساعت زیبا ، سرتان را به سمت میله چرخانده اید.
مزایای انتخاب ساعت آنالوگ:

    ساعتهای آنالوگ ظاهری ظریف تر دارند
    یک ساعت آنالوگ با ختم مچ دست پیچیده ارائه می شود
    ساعت های آنالوگ ویژه انواع رویدادها هستند
    ساعت های آنالوگ به دلیل مواد سخت تری از دوام بالایی برخوردار هستند که ساعت های دیجیتالی را تماشا می کنند
    ساعت های آنالوگ از تنوع طراحی بیشتری نسبت به ساعت های دیجیتالی برخوردار هستند.

موارد منفی برای انتخاب ساعت آنالوگ:

    ساعتهای آنالوگ با ارزش اقتصادی بالاتری نسبت به ساعتهای دیجیتال کار می کنند
    برخی از ساعتهای قدیمی آنالوگ با سیستم عملکرد روشنایی ارائه نمی شوند
    این کار خواندن شبانه را دشوار و سخت می کند
    ساعتهای آنالوگ فاقد گزینه های جایگزین مانند تایمرهای هوشمند و تقویم ها هستند که به راحتی در یک ساعت دیجیتالی یافت می شوند
    دقت زمان ممکن است برای ساعت های آنالوگ یک مشکل بزرگ باشد.

چرا ساعت دیجیتال انتخاب می کنیم؟

دیجیتال به راحتی به معنای یک عدد است یا روی انگشتان شمرده می شود. برخلاف دیجیتال ، آنالوگ به معنای کمیت مداوم است. با استفاده از ساعت های دیجیتال ، زمان را بر حسب دقیقه و ساعت در نمایشگرهای الکترونیکی پیدا خواهید کرد. بعضی از ساعت های دیجیتالی نیز ثانیه هایی را در یک نمایشگر ردیابی شده نشان می دهند.

در اینجا اپل واچ بسیار مشهور وجود دارد که به اندازه این ساعت مینیمالیستی در هر کافه هیپستر در بروکلین در همه جا وجود دارد:

برای ساعت های دیجیتال یک چیز مطمئن است و آن همچنان در گستره ای از ویژگی های شگفت انگیز باقی مانده است. تقویم ، کرنومتر ، آلارم ، ماشین حساب ، GPS و سایر عملکردهای عالی اغلب در ساعت های دیجیتال ظاهر می شوند. ساعت های دیجیتال می توانند برای جذب نرخ های کم و پرهزینه همراه با ویژگی های به روز شده طراحی شوند.

این یک ساعت دیجیتالی مفید است که من تقریباً هر روز از آن استفاده می کنم:

گواهی خودم در مورد داشتن یک ساعت دیجیتال ارزان -

این ساعت دیجیتالی کاسیو پر زرق و برق نیست. کمتر از 10 دلار است اما من هر صبح 5:00 صبح از خواب بیدار می شوم و این ساعت یکی از اولین چیزهایی است که می پوشم. سپس برای یک جلسه ورزشگاه هاردکور وارد سالن بدنسازی می شوم. این ساعت ساده 10 دلاری به من کمک کرده است تا در بین ست ها استراحت داشته باشم و با تمرینم را در مسیر خود نگه دارم.

قبل از این که این ساعت را داشته باشم ، در ورزشگاه دلم را خسته می کردم. تکرارهای من را انجام دهید یک مجموعه را تمام کنید. ساعت آنالوگ را روی دیوار تماشا کنید. سپس خوراک توییتر من را برای به روزرسانی بسکتبال بررسی کنید یا شخصیت های گرم تناسب اندام را در اینستاگرام بررسی کنید. چیزی که قرار بود دو دقیقه استراحت بین ست ها باشد - به یک استراحت سه یا چهار دقیقه ای گسترش یابد!

نیازی به گفتن نیست که من وقت زیادی تلف کردم و دستاوردهای زیادی را تلف کردم.

وقتی این ساعت را گرفتم ، بیشتر متوجه نگرش دلگیرانه خودم می شوم. من نظم بیشتری پیدا کردم و در تمرینات کارآمدتر شدم.